رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: باید به نحوه مشارکت مردم در اقتصاد توجه جدی داشته باشیم و درباره تجربیات خصوصی‌سازی آسیب‌شناسی کنیم؛ قطعا مردمی‌سازی اقتصاد را تا اجرای کارآمد آن دنبال می‌کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دولت فرانسه صدای مردم خود را بشنود، گفت: معترضان فرانسه منتظرند تا کلیپ دسته‌جمعی وزرای زن اروپایی را در حمایت از زنان معترض فرانسوی ببینند.

کرج- عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: باید با استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اقتصاد و مردم‌سالارسازی آن و صرف درآمدهای نفتی در طرح‌های تولیدی و توسعه‌ای رونق را به تولید برگرداند.

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم برنامه‌ریزی مدون و زمانبندی شده برای مهار تورم و رفع مشکلات معیشتی مردم در سال جاری آغاز کرده است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قوی‌ترین نیرو در مبارزه با داعش و تروریسم در منطقه است و نقش بسزایی در ایجاد ثبات و امنیت در منطقه دارد.

یک کارشناس اقتصادی با بیان اینکه در حال حاضر 5 ریشه تورم از جمله ناترازی نظام بودجه‌ای و ناترازی نظام بانکی وجود دارد، گفت: به منظور خشکاندن این پنج ریشه تورم، 12 اصلاح ساختار مانند اصلاح نظام بودجه‌ریزی و مالیاتی لازم ا ...

وزیر خارجه کشورمان در نشستی مطبوعاتی به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: قرار است سفارت‌های ایران و بحرین راه‌اندازی شود تا با وحدت نظر با یکدیگر در مسائل منطقه‌ای قوی‌تر عمل شده و انشالله ارتباطات خوبی حاصل شود.

جلسه هم اندیشی بانوان اصلاح طلب و اصولگرا در معاونت زنان ریاست جمهوری برگزار شد.

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور از تحویل ماهانه 40 هزار تن سوخت به کشتی‌های عبوری خلیج فارس در جزیره قشم خبر داد.

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ با رژه دریایی یگان‌های شناور سطحی شرکت کننده در رزمایش از مقابل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران «جماران» پایان یافت.

مشاور فرماندهی کل قوا در امور ارتش گفت: نظام سلطه از سر عجز و استیصال دست استمداد خود را به سوی منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و تجزیه‌طلبان دراز کرد تا ایران را با خطر تجزیه و فروپاشی روبرو سازد.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: دولت باید برای توزیع کالابرگ الکترونیکی زیرساخت‌های لازم را فراهم کند، چرا که این کار نقدینگی و قیمت‌ها را کنترل می‌کند.

رئیس مجلس با انتقاد ‌از عدم اجرای مولدسازی گفت: از سال 82 تا 1401 تعداد 12 قانون در این ارتباط در مجلس تصویب کردیم اما تاکنون اجرایی نشده است.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تلاش داریم تا پایان سال نظر نهایی شورا را نسبت به بودجه 1402 اعلام کنیم.

فردیس - وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان فردیس بازدید کرد و از در جریان روند ساخت این بیمارستان قرار گرفت.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی