وزیر کشور گفت: در انقلابی که رسالت خود را جهانی می‌داند، موضوع گردشگری صرفا یک مساله اقتصادی نبوده بلکه بزرگترین رسانه‌ای است که می توان از آن استفاده کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه به تماشای «اتاقک گلی» از آثار جشنواره فیلم فجر نشست.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که توسعه منظومه‌های فضای، اقتصادی و رقابتی کردن پرتاب‌های فضایی و توسعه کاربردهای صنعت فضایی بدون توجه به توسعه بخش خصوصی حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست.

نمایندگان مجلس در جریان رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح بانکداری اسلامی با تشکیل هیأت انتظامی به منظور رسیدگی به تخلفات مدیران و کارکنان بانک مرکزی موافقت کردند.

سخنرانان آیین بزرگداشت روز تاریخنگاری انقلاب اسلامی که در کتابخانه ملی برگزار شد، بر تاریخنگاری انقلاب به عنوان مصداق مهمی از جهاد تبیین تاکید کردند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده، بدون نتیجه‌ای ملموس از سفر خاورمیانه بازگشت. سفر او درست چند روز پس از خشونت بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها انجام شد - از جمله حمله نظامی اسرائیل به شهر جنین در کرانه باختری که ...

معاون اول رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران سوریه و ترکیه، جان باختن شماری از شهروندان آن کشورها را در حادثه زلزله اخیر تسلیت گفت.

نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت که عفو عمومی موجب بهبود وضع کشور می‌شود و تصریح کرد که اپوزیسیون نیز نقشی در سرنوشت مردم ندارد.

با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی‌، عملیات بهره‌برداری از مجتمع معدنی و صنعتی «ناریگان» به عنوان بزرگترین معدن اورانیوم ـ مولیبدن کشور در شهرستان بافق آغاز شد.

رئیس جمهور با اشاره به اهتمام مسئولان وزارت فرهنگ در برگزاری موفق جشنواره‌های فرهنگی هنری ایام دهه فجر تصریح کرد: جریان انقلابی فعال در عرصه‌های فرهنگی و هنری، تلاش کرده‌اند جلوه‌ای از هنر انقلابی را به نمایش بگذارند که ...

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه متخصصان این سازمان ‌به فناوری سولفورزدایی از محصولات نفت و گاز دست یافتند، گفت: هنگامی‌که محصولات نفت و گاز را سولفورزدایی کرده و یا نفت سنگین را تبدیل به نقت سبک می‌کنیم، موجب ایجاد ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی با عفو محکومان و متهمان در آستانه 22 بهمن موافقت کردند.

فرمان بسیار مهم حضرت آیت الله خامنه ای در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تا دقایقی دیگر اعلام خواهد شد.

تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و حمله موشکی به عین‌الاسد از مقاطعی بود که هیمنه آمریکا را شکست و نتوانستند حتی در طبس و فاز نظامی پیروزی کسب کنند و حتی موضوع این شکست آمریکا در سطح جهانی رسانه‌ای شد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار کمکی به چابک سازی دولت نمی کند گفت: این سازمان باید دارای پشتوانه قوی و دقیق کارشناسی باشد تا بتواند کارآمدی و اثر بخشی لازم را در کشور دا ...

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با معاون نخست وزیر کوبا ، آخرین تحولات روابط دو کشور خصوصاً در حوزه روابط اقتصادی را مورد گفتگو و تبادل نظر قرار داد.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی