مدیرکل تحقیقات، تدوین ضوابط و آینده پژوهی سازمان مدیریت بحران کشور جزئیات تازه از رویداد مدیریت بحران ایران قوی را تشریح کرد.

رئیس جمهوری طی نامه‌ای ماده واحده واگذاری کامل فرایند ارزشیابی و صدور گواهی درجه هنری هنرمندان هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، نخبگان و میراث‌داران تمدنی را به وزارت میراث‌فرهنگی ابلاغ کرد.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه عفو رهبری باید مبنا و پایه رویکرد سیاسی کشور قرار گیرد، گفت: از آزادی دستگیرشدگان خوشحال هستیم و این اقدام را عملی اصلاحی در کشور میدانیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌ بنیان رئیس‌جمهور گفت: شرکت‌های بزرگ همچون گل‌گهر با نوآوری شرکتی، می‌توانند پیشران دانش‌ بنیان‌های نوپا باشند.

رئیس جمهور پیش از عزیمت به چین با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت شاعر شیرین‌سخن آقای میرزا حسین کریمی را تسلیت گفت.

رئیس مجلس در 2 نامه جداگانه اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی و مالیات بر ارزش افزوده را به دولت ابلاغ کرد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از تخصیص اعتباراتی برای آبرسانی شهرهای دارای تنش آبی روستایی و عشایری و شهرهای زیر 25 هزار نفر و اصلاح شبکه آن و تکمیل فاضلاب روستایی خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بسته ترکیبی وزارت راه و شهرسازی دربحث مسکن راهگشاست.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: با فعال کردن ظرفیت‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانیم فشارها و تحریم‌های بین المللی را کم اثر کنیم.

کاظم جلالی نوشت: «حضور پرشمار مهمانان عالی رتبه خارجی از روسیه و دیگر کشورهای دنیا در این مراسم نشانگر ارتقای روزافزون توجهات بین المللی به اهمیت و جایگاه کشور عزیزمان ایران در جهان است.»

رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع زلزله زدگان شهر فیرورق گفت: خانه های تخریب شده با تسهیلات و کمک بلاعوض دولت بازسازی می شوند.

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از برنامه های جدی دولت توجه به مسائل فرهنگی است، گفت: توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی اولویت است اما نباید ما را از توجه به کتاب و فرهنگ غافل کند. 

معاون اول قوه قضائیه در نهمین نشست ستاد مرکزی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه گفت: در صورت لزوم دادگاه‌های شعبات ویژه شرکت‌های دانش‌ بنیان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی