نشست سخنگوی دولت با بانوان فعال در عرصه‌های اجتماعی در حوزه هنری برگزار شد.

آیین اختتامیه مسابقه سحرخوانی ایرانیان هجدهم فروردین ماه با حضور مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

سخنگوی دولت خواستار موضع‌گیری مجامع بین‌المللی نسبت به نقض ساختاری حقوق بشر در برخورد با معترضان در فرانسه شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای عربستانی خود با تاکید بر اهمیت و ضرورت توسعه روابط در زمینه‌های اقتصادی و تجاری و نیز سرمایه گذاری، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را اعلام ...

جمعی از فعالان اقتصادی ظهر امروز(پنجشنبه) در دومین نشست فعال سازی ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی برای رشد تولید و مهار تورم با معاون اول رییس جمهور دیدار کردند.

رئیس مجلس گفت: اگر انتخابات با شرایطی که رهبری تببین کردند انجام شود کشور اعم از دولت، مجلس، نظام و مردم قوی می‌شود اما اگر با آن شرایط نباشد همه آسیب خواهیم دید.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: دولت باید به اصل بپردازد و کشور آنقدر کار دارد که وقت پرداختن به حاشیه را نداریم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تأکید بر اینکه دشمن اتحاد نیروهای مسلح را هدف قرار داده است، گفت: معتقدیم اکثر مردم ایران به مسئله حجاب اعتقاد دارند و کسی مخالف آن نیست.

معاون امور بین‌الملل وزارت دفاع گفت: آگاهی‌رسانی خطرات مین و مواد منفجره با همکاری هلال احمر به بیش از دو میلیون نفر از جمعیت متأثر از این آلودگی‌ها صورت گرفته است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰ نقطه پرحادثه جهت تأمین امنیت سفرها اصلاح و رفع ایراد شد، عنوان کرد: مجموعه جمعیت هلال احمر در ۱۴۶۵ پایگاه خدمت‌رسانی داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ما اخیرا نامه ای را در خصوص عدم همکاری بانک ها به دستگاه قضایی نوشتیم تا با عدم همکاری بانک ها برخورد شود.

امیر آشتیانی اعلام کرد: آمادگی داریم برای رفع آلودگی اراضی تحت تأثیر مین‌های زمینی، با کشورهای دیگر و سازمان های بین المللی مربوطه مشارکت و همکاری کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه نوشت: موجودیت و بقای رژیم جعلی اسرائیل همواره بر جنگ، ناامنی و ایجاد اختلاف در منطقه استوار است و البته راه فراری از فروپاشی درونی ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهار تورم و رشد تولید دستورکاری یک ساله نیست، لذا مجلس مهمترین کاری که تلاش می‌کند در سال پیش رو انجام دهد، توجه خاص به این مسئله در برنامه هفتم توسعه است.

سرپرست مرکز تعاملات بین المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: در سال ۱۴۰۲ قصد داریم تبادل فناوری با کشورهای چین، هند و روسیه داشته باشیم.

قرچک- معاون امنیتی وزیر کشور گفت: شهید حیدری و همرزمانش بنا به دعوت رسمی دولت سوریه برای کمک تخصصی و مستشاری به این کشور اعزام شدند، اما به دست خبیث‌ترین انسان‌های روی کره زمین به شهادت رسید

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی