سخنگوی رزمایش گفت: نشست توجیهی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳باحضور فرماندهان یگان‌های شناور و پروازی نیروهای دریایی ارتش و سپاه و نیروی دریایی کشورهای چین و روسیه برگزار شد.

رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی 2023 با حضور ایران، چین و روسیه و ناظرانی از کشورهای قزاقستان و پاکستان از امشب در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می‌شود.

رهبر معظم انقلاب به استفتاء درباره «مصرف صدقه در امور خیر» پاسخ گفتند.

رهبر معظم انقلاب از ساعت 15 روز سه شنبه یکم فروردین‌ماه 1402 در حرم رضوی سخنرانی می‌کنند.

آخرین جلسات علنی مجلس در هفته پایان سال برگزار شد که در این گزارش مصوبات نمایندگان را می‌خوانیم.

سخنگوی دولت گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران مادران خانه دار ساکن مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر، تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزان قرار گیرند و حق بیمه را دولت پرداخت می‌کنند.

معاون اشتغال وزارت کار با اشاره به برنامه دولت برای اشتغال افراد کم درآمد گفت: در راستای تشویق کارآفرینان در به کارگیری کارگران سه دهک کم درآمد حق بیمه سهم کارفرما به مدت یکسال توسط دولت پرداخت می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: مطابق آخرین آمار در حوزه اقتصادی رشد اقتصادی ۵.۳ درصدی در فصل پاییز رقم خورد.

معاون اقتصاد دانش‌ بنیان معاونت علمی گفت: امسال با وجود تمام محدودیت‌ها امکان عقد قرارداد تولید بار اول به میزان 90 میلیون دلار برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم شده است.

کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: مشکلی که ما داریم این است که آژانس، هم به نعل می‌زند هم به میخ.

یک کارشناس اقتصادی به اشاره به اضافه شدن مالیات بر مجموع درآمد به بودجه سال آینده گفت: برای اصلاح نظام مالیاتی نیازمند یک لایحه مجزا هستیم و نمی‌توانیم به طور قطره‌چکانی این موارد را در بودجه بیاوریم.

در دیدار رئیس جمهور بلاروس با دکتر قالیباف بر توسعه همکاری‌های کشاورزی، بانکی و حمل‌ونقل و تسهیل روابط دوجانبه برای تجار تأکید شد.

«اینستکس» یکی از همان وعده‌های «تقریباً هیچ» اروپایی‌ها برای باقی نگه داشتن ایران در برجام بود که بعد از حدود چهار سال فقط با یک تراکنش مالی در خصوص تجهیزات درمانی پرونده آن بسته شد.

وزیر جهادکشاورزی در حکمی، شاهپور علائی‌مقدم را به سمت معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی منصوب کرد.

رئیس مجلس عنوان کرد: احیای روابط با عربستان یک گام مهم در راستای ثبات منطقه و خلیج فارس و توسعهٔ سیاسی و اقتصادی ذیل همکاری‌های منطقه‌ای است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی