نمایندگان مجلس به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجوز دادند از طریق اخذ تسهیلات بانکی و حمایت دولت در تامین زمین، نسبت به نوسازی و ساخت منازل نیروهای مسلح اقدام کند.

براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، شرکت‌های بیمه مکلف به پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان از درآمد خود بابت هزینه‌های مالیاتی شدند.

نمایندگان در جلسه نوبت عصر امروز مصوب کردن که شهرک‌های صنعتی بخشی از فضای شهرک خود را در اختیار تولیدکنندگان صنایع دستی قرار دهند.

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای تعویض پلاک خودرو و بیمه شخص ثالث را در گرو اخذ مفاصاحساب عوارض آزادراهی قرار دادند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز تذکر نماینده خمینی‌شهر به وزیر آموزش و پرورش در خصوص بازنگری در تعطیلی بیش از حد مدارس و مراکز آموزشی را قرائت کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان اینکه یکی از عوامل بی‌انضباطی بودجه سهم 14.5 درصد وزارت نفت است، گفت: اگر دولت بدهی‌های بخش خصوصی و بانک‌ها به خود را با نرخ ساده محاسبه می‌کند، نرخ بدهی‌های خود را نیز می‌تواند با نرخ ...

حزب نسل نو در راستای مشارکت مثبت و برای کمک به عبور از بحران اقتصادی، طرحی اجرایی را به رئیس‌جمهور پیشنهاد کرد.

نخستین جشنواره فرهنگی و هنری و پویش مردمی کاشت "نهال انتظار" با هدف امیدآفرینی و به منظور ترویج روح انتظار برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بیانیه‌ها و اظهارات اخیر برخی از اصلاح‌طلبان درباره همه‌پرسی نشان می‌دهد آنان دنبال ایجاد آشوب و ناامنی در کشور هستند و انسجام ملی را برنمی‌تابند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای بانک‌های دولتی را موظف به فروش اموال مازاد خود کردند.

با مصوبه نمایندگان مجلس، برای حمایت از سهامداران خرد در بازار سرمایه 150 هزار میلیارد ریال از سهام دولت در شرکت ها در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار می‌گیرد.

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «تقسیم اموال پیش از مرگ» پاسخ گفتند.

مجلس شورای اسلامی درباره بازار ارزی کشور فردا شنبه جلسه غیرعلنی برگزار می‌کند.

وزیر نفت گفت: بانک مرکزی به‌تازگی به پشتوانه صنعت پتروشیمی سامانه مبادله ارزی خود را راه‌اندازی کرده است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جلسه غیرعلنی مجلس با حضور با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی تحولات بازار ارز خبر داد.

فرمانده معظم کل قوا بیان کردند: از سپاه انتظار می‌رود به جذب و پرورش و آموزش جوانان مستعد در تراز انقلاب اسلامی و رساندن سپاه به توانایی‌های کامل برای حراست از انقلاب و تقویت بنیه‌های معنوی، انقلابی و نظامی سپاه اهتمام خ ...

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی