نمایندگان مجلس شورای اسلامی نحوه محاسبه تخفیف مالیاتی برای مودیان خود ابراز را تعیین کردند.

سابا کروسی، رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در دیدار با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری ایران را ستود و گفت این اقدام جمهوری اسلامی ایران شایسته تقدیر و ستایش است.

وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای سنگالی خود علاقمندی کشورمان به برگزاری پنجمین کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در آینده نزدیک را اعلام نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل در مقر اروپائی این سازمان مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله حقوق بشر را تبیین کرد‌.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: سفر هیأت پارلمان‌های عربی به دمشق گامی مثبت در مسیر همبستگی اسلامی است.

سخنگوی دولت گفت:روز ۱۱ اسفند سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر انجام می‌شودکه برنامه‌ها و افتتاح‌های بسیار خوبی برای آن برنامه‌ریزی شده و طی آن ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی افتتاح می شود.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: جذب دانشجو از آمریکای لاتین خوب است اما افریقا هدف ماست. در مالی و گینه و موریتانی بسیار به دانش ما نیاز دارند.

​جمعی از نمایندگان مجلس با اهدای لوح سپاس از مدیرعامل بانک صادرات به دلیل پیشگامی این بانک در راه‌اندازی چک امن دیجیتال «چکنو» و ایجاد بستر امن برای مبادلات بانکی و ... قدردانی کردند.

مجلس به بانک‌های دولتی مجوز داد تا در سال ۱۴۰۲ معادل ۵۰ هزار میلیارد تومان (همت) اوراق مالی با سررسید تا پنج سال با ضمانت اصل و سود توسط دولت منتشر کنند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از کمبود منابع مالی در حوزه سلامت به شدت گلایه کرد و گفت: سازمان برنامه و بودجه در اختصاص منابع مالی، همکاری نمی کند.

سید محمد حسین متین، کاردار سفارت ایران در لندن در توئیتی ادعای بستن سفارت انگلیس در تهران را جعلی خواند.

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر صنعت، معدن و تجارت بر لزوم کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید کردند.

معاون اول رئیس جمهور در دیدار معاون اول رییس‌جمهور زیمبابوه لازمه گسترش مناسبات اقتصادی فیمابین را فعال شدن بخش خصوصی دو کشور دانست.

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات،‌ آموزش و ترویج آن کشاورزی گفت: از مولفه‌های امنیت غذایی، دسترسی اقتصادی است و محصولات شیلاتی در این زمینه نیاز به تحقیق و توسعه دارد.

طبق مصوبه مجلس، به دانشگاه‌های دولتی اجازه داده می‌شود با تصویب هیأت امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۱۴۰۱ نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها اقدام کنند.

دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان و مجرمان کوچک‌ترین اغماضی نخواهد داشت و افرادی که در بازار ارز اختلال به وجود آوره و موجب بروز مشکل در بازار ارز می شوند تحت تعقیب قرار می‌گیرند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی