رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

نمایندگان مجلس در جلسات علنی این هفته نسبت به قیمت ارز و گرانی ها واکنش نشان دادند و طرح ساماندهی کارکنان دولت را نهایی کردند.

سخنگوی دولت با تبریک فرارسیدن روز جهانی راهنمایان گردشگری گفت: راهنمایان گردشگری در حقیقت سفیران فرهنگی کشور ما هستند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: اگر دشمن صهیونیستی علیه ما تبلیغ می‌کند ما باید پاسخ بدهیم و تبیین کنیم که اهل جنگ نیستیم، نباید بر آتش «ایران‌هراسی» دشمن بنزین ریخت.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی از عدم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان و کارکنان انتقاد کرد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: سران قوا که نشست هایی دارند و با این قیل و قال برای مولدسازی نیز تصمیم گیری کردند، برای موضوع اقتصادی نیز تدبیر کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: فردا معاون اول رئیس جمهور، رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد برای توضیح درباره نوسانات نرخ ارز در مجلس حضور می‌یابند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به مولفه و متغیرهای اقتصادی کشور، وضعیتی که ما در فضای بازار غیررسمی ارز داریم با متغیرهای واقعی اقتصادی همخوانی ندارد و این موضوع قابل مدیریت است.

سخنگوی دولت گفت: با مذاکرات خوبی که با کشورهای دیگر به‌ویژه قدرت‌های اقتصادی جهانی در آسیا صورت گرفته، توافقات اقتصادی و بانکی خوبی حاصل شده است که به ثبات اقتصادی در سال آینده کمک می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد را قرائت کرد.

الکساندر گروشکو معاون وزیر خارجه فدراسیون روسیه که به منظور گفتگو و تبادل نظر با همتای ایرانی خود به تهران سفر کرده است، امروز با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: در نشست کمیسیون انرژی طرح بسیار مهمی تحت عنوان طرح توسعه بهره‌برداری صلح آمیز از فناوری هسته‌ای مصوب شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه عصر امروز این کمیسیون مشکل کامیون داران در مرز آستارا با حضور مسئولان ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

در دیدار چندی قبل فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با رهبر انقلاب، خاطره شنیدنی آیت الله خامنه‌ای از زمان تبعید در بلوچستان و مقایسه درختان بلند قامت آکالیپتوس با استعداد و رشد ملت ایران، خواندنی است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت: قیمت بیش از ۴۰۰ هزار تومانی هر کیلوگرم گوشت قرمز حاصل بی توجهی دولت به اخطارهای کمیسیون کشاورزی در خصوص کشتار دام مولد است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی