رئیس سازمان انرژی اتمی عنوان کرد: اکنون تمرکز دشمنان بر غارتگری منابع انسانی و استعدادها است و با تزریق موارد منفی منفی سعی می‌کنند در این مسیر گام بردارند.

رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس گفت که طرح مالیات بر سوداگری عرصه را بر سفته‌بازی و دلالی تنگ و از منافع 99درصد مردم صیانت می‌کند.

در مدت ۲۰ ماه فعالیت فاطمی امین در وزارت صمت شاهد اقدامات مثبت وی در این وزارت خانه هستیم که به نظر می رسد ادامه و تکمیل این اقدامات می تواند شرایط اقتصادی کشور متحول کند.

بنا بر اصل شفافیت در مراودات و قراردادهای دولتی و سیاست اتاق شیشه‌ای، معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهادکشاورزی در اقدامی لیست‌های ارسالی به بانک مرکزی را در منظر کارشناسان قرار می دهد.

رئیس جمهور به دستگاه‌های مسئول تا پایان هفته فرصت داد پیشنهادات خود برای اجرای برنامه و رفع موانع پیش‌روی آن را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و سوریه با اشاره به امضای 15 سند همکاری میان تهران و دمشق، تاسیس بانک و بیمه مشترک، افزایش پروازها و راه اندازی خطوط کشتیرانی را از جمله این اسناد اعلام کرد.

سخنگوی وزارت خارجه در توئیتی نوشت: ایران مانع حذف فلسطین از اولویت‌های بین‌المللی شده است و جبهه مقاومت، متحدتر و قویتر از هر زمان دیگری است.

معاون رییس جمهور گفت: توانسته‌ایم از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و صنعت هسته‌ای قوی‌تر از تحریم‌ها عمل کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر رییس‌جمهور به سوریه گفت: عصبانیت آمریکا که شاخ آن در سوریه و کل منطقه توسط ایران و محور مقاومت شکسته شده طبیعی است.

رئیس جمهور با اشاره به جنگ روایت‌ها و تلاش‌های دشمنان اسلام برای وارونه‌سازی حقایق با استفاده از ظرفیت امپراطوری رسانه‌ای غرب، گفت: عالمان دینی راویان صادق حقیقت برای تاریخ باشند.

رئیس قوه قضائیه گفت: باید از دشمن غافل نشد و از مردم همواره کمک بخواهیم و به مردم توجه کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه اراده ایران و سوریه بر توسعه روابط دوجانبه است گفت: سفر به دمشق نقطه عطفی در روابط دو کشور خواهد بود.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی باید رایگان باشد.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان نوشت: همچنان دولت فرانسه را به شنیدن صدای شهروندان معترض خود و پرهیز از توسل به خشونت علیه آنان توصیه می‌کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: سواحل مکران به عنوان ظرفیتی بزرگ و پیشرانی کم نظیر برای توسعه اقتصادی کشور است.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی دو فوریت «لایحه تشکیل وزارت بازرگانی» در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی