رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جا دارد از همه همکاران به ویژه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای تدوین طرح مالیات بر سفته بازی تقدیر و تشکر کنم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس با اصلاح لایحه پروتکل اصلاحی موافقتنامه میان ایران و عراق به‌منظور اجتناب از اخذ مالیات مضاعف و تبادل اطلاعات در مورد مالیات‌های بر درآمد و سرمایه موافقت کردند.

رئیس جمهور کشورمان چهارشنبه در سفری دوروزه به سوریه سفر خواهد کرد.

دقایقی پیش جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

راهبرد خاورمیانه‌ آمریکا همواره طی سال‌های اخیر ناکام مانده‌است؛ راهبردی از ایجاد ناتوی عربی و ناتوی خاورمیانه‌ گرفته تا مهار چین و انزوای ایران.

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار با همتای هندی خود گفت: فعال‌سازی مکانیسم ریال ـ روپیه اقدام ضروری و مهمی است که در پیشبرد اهداف مشترک در حوزه‌های مختلف اقتصادی نقش تعیین‌کننده خواهد داشت.

معاون علمی رئیس‌جمهور گفت: باید زیرساخت‌های مالکیت فکری را در برنامه هفتم توسعه دنبال کنیم که در این برنامه به صورت جدی دنبال شده است. در کمیسیون اقتصادی مجلس طرحی ارائه شده تا بحث مالکیت فکری از جنس مالکیت ثبت پتنت و فن ...

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بهتر است دولت برای حمایت از کارگران، به آنها سهام شرکت‌های دولتی را واگذار کند تا از این طریق از سودهای دوره‌ای این شرکت‌ها بهره‌مند شوند.

سفر حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران به بیروت، فرصتی برای بیان آشکار این موضع بود که ایران در معادلات داخلی لبنان دخالت نمی‌کند و از هر توافق سیاسی گروه های لبنانی در مورد رئیس جمهوری جدید استقبال و حمایت می‌کند.

راست‌ترین نقطه از اولین صف نشسته‌ام. یاد شعر معروف می افتم: «ای نشسته صف اول! به عدالت برخیز…» نگاهی به صف اول می‌اندازم. همه کارگرانی هستند که سال‌هاست در اول صف مطالبه عدالت نشسته‌اند.

جمعی از کارگران سراسر کشور با حضور در حسینیه امام حمینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

کمیسیون‌های اقتصادی، اداری و بازرگانی و زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام در سومین جلسه مشترک خود به بررسی موضوع ارجاعی از صحن مجمع در خصوص تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور پرداختند.

کمیسیون‌های تخصصی مجلس این هفته جلسه دارند که جزئیات دستورکار آنها را در این گزارش می‌خوانیم.

بررسی تقاضای استیضاح وزیر صمت در دستورکار جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی است.

به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند.

ویکتور دِکوره آ،خاورمیانه شناس کلمبیایی گفت: ایران با رهبری ایت الله خامنه‌ای توانسته است صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه را تظمین کند.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی