معاون اول رئیس جمهور از برنامه‌ریزی جدی دولت برای تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای خبر داد و بر تسریع در اجرای فازهای جدید این نیروگاه تأکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور پیشرفت‌های هسته‌ای کشور را از عوامل اقتدار کشور برشمرد و گفت: تاکید رهبر انقلاب بر پیشرفت‌های هسته‌ای کشور با هدف افزایش اقتدار و سرعت بخشیدن به روند توسعه است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیأت همراه عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت: کشور‌های غربی زیاده خواهی دارند یعنی تعهدات فراتر از پادمان هم از ما می‌خواهند که با مقاومت قبول نکردیم. به نظرم این پیام به سطح دنیا می‌رود که نباید این فشار‌های بیهوده را بر کشور ما وارد ک ...

مدیران و اعضای سازمان انرژی اتمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین و داعش در حمله تروریستی به مجلس با یکدیگر تقسیم کار کرده بودند، اما هنوز ابعاد کامل آن اقدام تروریستی مشخص نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی معتقد است تقویت روابط ایران با کشورهایی مانند عربستان باعث می‌شود منطقه دیگر میدان تاخت و تاز و دخالت بیگانگان نباشد.

به بهانه‌ی یادداشت اینستاگرامی محمدجواد ظریف درباره عهدنامه ترکمنچای، به بررسی اصل ماجرای ترکمنچای و نقش دیپلماسی عقیم و مذاکره‌ی ناشیانه ابوالحسن شیرازی در عقد دو معاهده خسارت‌بار دوره قاجار با روس‌ها پرداختیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه «اقتصاد دریامحور» امری نوین، بکر و اشتغال‌آفرین است، گفت: توسعه حمل‌ونقل دریایی می‌تواند چهره اقتصادی کشور را تغییر دهد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه همه کشورها برای فعالیت سکوهای اینترنتی قوانینی می‌گذارند، خاطرنشان کرد: از جمله اینکه پلتفرم‌ها باید دفتری در کشور

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه نرخ ارز شناور است ولی دولت آن را مدیریت می‌کند، گفت: نگاه اقتصادی دولت ثابت است ولی تاکتیک‌ها ممکن است تغییر کند.

نمایندگان مجلس این هفته 3 روز جلسه علنی داشتند که رسیدگی به طرح 2 فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن و انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش در دستورکار آنها قرار داشت.

کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه‌ای، از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب تهران تقدیر کرد.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ایجاد یک ظرفیت گسترده برای روایتگری صحیح حائز اهمیت است، زیرا اکنون با روایتگری مستمر علیه کشور و صنعت هسته‌ای مواجه هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با برطرف کردن موانع می‌توان مبادلات تجاری را به سرعت چند برابر کرد.

طلّاب باید زبانهای زنده دنیا را بدانند و دانستن حداقل یک زبان زنده از زبانهای موجود دنیا، جزو چیزهایی است که برای طلّاب علوم دینی لازم و ابزار حتمی کار است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...