در دیدار رئیس دیوان عالی کشور با رئیس دومای دولتی روسیه، طرفین بر تداوم رایزنی‌ها در جهت استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده در حوزه‌های قضائی و پارلمانی تاکید کردند.

کارشناس سیاسی اصولگرا، با طرح این سوال که چرا اصلاح طلبان هیچگاه به وضعیت مشارکت انتخاباتی در کشورهای اروپایی اشاره‌ای نمی‌کنند، تاکید کرد: جریان‌های سیاسی بذر ناامیدی نکارند.

استاندار همدان با بیان اینکه مجلس قوانین مشوق برای جوانی جمعیت مصوب کند، گفت: باید برای سرعت بخشی به این اتفاق مردم را تشویق به فرزندآوری کنیم که نیازمند مشوق هایی در این زمینه هستیم.

معاون اول رئیس‌جمهور تسریع در حذف دلار از مناسبات ارزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حذف دلار از تبادلات مالی تهران و مسکو از اهمیت فراوانی برای سرعت دادن به روند همکاری‌های اقتصادی برخوردار است.

رئیس قوه قضائیه گفت: در بحث مقابله با فساد، ما در صدد مبارزه ریشه‌ای هستیم نه کار تبلیغاتی.

دست‌اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

رهبر انقلاب در دیدار کارگزاران حج فرمودند: باید در زمینه مفاهیم اصلی و بنیادین حج، فرهنگ‌سازی انجام شود.

نماینده ادوار مجلس گفت:در سال ۷۶ ناطق نوری با انتخاب خاتمی به عنوان رئیس‌جمهور به او تبریک گفت، اما در سال ۸۸ در حالی‌که مردم به احمدی‌نژاد رأی دادند اصلاح طلبان موضوع تقلب را مطرح کردند.

حجت‌السلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه 26 اردیبهشت از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کرد.

کتاب "خاتون و قوماندان" پس از انتشار تقریظ رهبر انقلاب، از جمله آثاری است که در سی و چهارمین دوره نمایشگاه کتاب تهران مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

قوه قضائیه اعلام کرد: پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پورازغندی به دلیل روحانی‌بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت:‌ ‏با اراده رئیس جمهور، توافقنامه احداث راه آهن رشت - آستارا با سخنرانی روسای جمهور ایران و روسیه امضا می‌شود.

مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی که اخیرا منتشر کرده سعی دارد نقدینگی را عامل اصلی تورم اقتصاد ایران عنوان کند. این درحالی است که بخشی از گزارش، علیت تورم ایران را بر خلاف روایت اصلی گزارش، نرخ ارز (عامل برون زا) معرفی می‌ک ...

کتاب از شخصیت مقام معظم رهبری جدا شدنی نیست و ایشان درباره نمایشگاه کتاب فرمودند که «اینجا خانه من و عشق من است.»

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: قانون جمعیت در بسیاری از موارد سلیقه‌ای اجرا می‌شود و بانک‌ها هم در اعطای تسهیلات ازدواج و فرزندآوری سخت‌گیری زیادی می‌کنند.

عضو هیات عامل و معاون بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی گفت: در این بین مشکلات برخی نهادها مانند نیروگاه ها و وزارت نیرو به صندوق منتقل شده و پول صندوق پرداخت نمی شود.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...

پربازدیدترین های سیاسی