رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه پنجره واحد زمین در هفته دولت رونمایی می شود گفت: دریافت هرگونه وجه فاقد قانون در حوزه زمین تنها تخلف نیست بلکه جرم است.

رئیس مجلس با بیان این که برنامه های توسعه سابق عملکرد مناسبی نداشته است، گفت: ما در مجلس به سهم خود تلاش می‌کنیم تا در برنامه هفتم توسعه، اشکالات برنامه‌های گذشته تکرار نشود. این توان را داریم تا ثبات اقتصادی را به کشور ...

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس گفت: الگوی پرداختی صندوق بیمه محصولات کشاورزی تغییر پیدا می‌کند تا متناسب با شرایط اقلیمی و خسارت وارده،‌ جبران خسارت‌ها را شاهد باشیم.

نماینده حزب الله لبنان در ایران گفت: رژیم غاصب صهیونیست دیگر امنیت ندارد و وقتش تمام شده است و آمریکا می داند دیگر این رژیم منافعش را تامین نمی کند.

نماینده دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه امروز با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد در امور سوریه با وزیر امورخارجه کشورمان دیدار کرد.

دستیار ارشد وزیر امورخارجه کشورمان در دیدار با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه تحولات مثبت رخ داده در روابط کشورهای عربی و دمشق استقبال کرده و آن را به نفع مردم و امنیت منطقه دانست.

همایش بین‌المللی «از ننگ نکبت تا امروز مقاومت» به کوشش شورای حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز برگزار شد.

رهبر معظم انقلاب امروز به نمایشگاه کتاب رفتند و یک بازدید سه ساعته داشتند. حاضران در چند غرفه روایت کردند که چه گفت‌وگوهایی و حول محور چه کتاب‌هایی با ایشان شکل گرفت.

وزیر دادگستری گفت: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها راهی جز همکاری و همگرایی همه‌جانبه کشورهای زیرتحریم وجود ندارد.

وزیر میراث فرهنگی از دستور رئیس جمهور برای بیمه ده هزار نفر از هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: به زودی درباره ثبت بافت تاریخی شیراز نظر وزارت را اعلام کنیم.

سد معشوره در دولت احمدی‌نژاد کلنگ‌زنی شد و قرار بود آثار عمرانی و اقتصادی برای مردم لرستان داشته باشد. اما این پروژه به‌علت نداشتن مجوز و نداشتن توجیه اقتصادی و هم‌چنین تصمیم‌گیری شورای آب کشور متوقف شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه 90 درصد نیاز به دانه‌های روغنی و نهاد دامی وابسته به سایر کشورها است، گفت: پس از جنگ اوکراین یک مسئله مهم و حیاتی برای همه کشورهای جهان در حوزه استراتژی امنیت ملی به وجود آمد که آن ...

رئیس مجلس گفت: نیازمند یک تحول در نظام حکمرانی خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و دفاعی و امنیتی هستیم.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه لایحه دولت تحت عنوان ملایت بر معاملات مکرر مسکن مکمل طرح مجلس در این حوزه است، گفت: با توجه به اینکه لایحه دولت 2 فوریتی است، پس از ارجاع به کمیسیون عمران بلافاصله در دستورکار قرار ...

مظفر نامدار با بیان اینکه عده‌ای برای محکوم کردن ما از دموکراسی‌های دنیا مثال می‌زنند گفت: چرا درباره اثبات رفراندوم از آن‌جا مثال نمی‌زنند؟ در آمریکا، انگلیس و فرانسه رفراندوم برگزار نمی‌شود یا به ندرت اتفاق افتاده است.

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: لازم است ظرفیت‌های بالای همکاری‌های اقتصادی ایران و عربستان در بعد اقتصادی که ...