نخستین شمش طلای بورسی خزانه بانک ملت به یک مشتری تحویل داده شد.

در پی طرح سوال از سوی مشتریان درخصوص مبالغ پرداختی مازاد بر وجه کارخانه ای خودرو، ایران خودرو در اطلاعیه ای، جزییات پرداخت های قانونی از جمله بیمه، مالیات و عوارض را تشریح کرد.

سرمایه فرّار بوده و صاحب سرمایه هر جا امنیت اقتصادی وجود داشته باشد، سرمایه‌گذاری می‌کند چرا که سود برای بنگاه اقتصادی مسئله مهمی است.

یک کارشناس اقتصادی گفت: تجارت بدون دلار می تواند اقتصاد آمریکا را فلج کند و از سوی دیگر آمریکا نمی تواند علیه کشورهای دیگر سلطه گری کند.

حجت الاسلام مجید حبیبیان نقیبی گفت:خاستگاه خمس و زکات و شرایط ابداع و اجرای آنها با مالیاتهای موضوعه تفاوت معنا داری دارد که نادیده گرفتن آن نیز ممکن است با خسارات جبران ناپذیری همراه باشد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با اشاره به انعقاد 79 تفاهم‌نامه به ارزش 360 میلیارد تومان، از افزایش 176 درصدی کمک نیک‌اندیشان حوزه سلامت استان خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، از برنامه ریزی برای راه‌اندازی فاز نخست کارخانه گاز و گاز مایع (NGL 3200) در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: راه اندازی این طرح بزرگ صنعتی،گام بلندی در مسیر جمع آوری گازهای همراه و حفظ محیط زیس ...

سرپرست ستاد توسعه فناوری آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی استان اصفهان، راه برون‌رفت از چالش‌های کشور را اتصال فناوری‌های نوین به این مشکلات عنو ...

با حکم وزیر اقتصاد عادل پیغامی به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد قشم منصوب شد.

سازمان امور مالیاتی کشور از کشف فرار مالیاتی در حوزه خرید و فروش رمز ارزها با بررسی تراکنش های بانکی یک فراری مالیاتی خبر داد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با نماینده ولی فقیه در امورحج و زیارت درباره راهکارهای افزایش سطح تعاملات و همکاری‌های مناسب گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان حمایت در نامه ای به بانکهای عامل بر رفع مسدودی وجوه حساب های طرح اولویت بندی خودروهای وارداتی تاکید و علام کرد که اگر متقاضی وجه خود را برداشت کند به منزله حذف از طرح نیست.

با توجه به افزایش نرخ دیه در سال جاری، سقف پرداخت خسارت بدون کروکی در تصادفات رانندگی نیز از 20 میلیون تومان به 30 میلیون تومان افزایش یافت.

قائم‌مقام صندوق بیمه کشاورزی از عملیاتی شدن بیمه دام، باغات و محصولات کشاورزی در برابر خسارات ناشی از حمله جانوران وحشی در معرض انقراض برای نخستین بار خبر داد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر گفت: وزارت نیرو در رفع تنگناهای شبکه انتقال و فوق توزیع نیروی برق استان های مازندران و گلستان مصمم است.

مکتب اقتصادی کلاسیک ها، حاکمیت بدون چون و چرای مکانیزم بازار بدون دخالت دولت در اقتصاد را مورد تأکید قرار می د ...