مراسم پایانی پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شامگاه جمعه ۵ اسفندماه با معرفی برگزیدگان رشته‌های مختلف در تالار وحدت برگزار شد.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین اختتامیه جشنواره موسیقی فجر از هنرمندان و برگزارکنندگان این رویداد سپاسگزاری کرد.

حجت‌الاسلام عظیمی زندگی‌اش را وقف مردم و تبلیغ کرده است. خودش می‌گوید خیلی از روزها ۲۴ساعته درحال پیگیری مشکلات مردم است و از اینکه مبلّغ است خوشحال است. این گفتگو درباره «تبلیغ» است...

رئیس بنیاد کتاب در جلسه داوری دومین جایزه کتاب «روایت پیشرفت» گفت: زمانی که کتاب های این جایزه را مطالعه کردم با خودم گفتم چقدر در حوزه کتاب روایت پیشرفت فقیریم.

مشکلات فرهنگی را نباید یکجا گردن وزارت ارشاد انداخت بلکه مشکلات زیرساختی در نظام بودجه‌ریزی و هزینه ‎کرد فرهنگی کشور وجود دارد که باید اصلاح شود. این مسئولیت به دوش مدیران است تا «سند مهندسی فرهنگی کشور» با اعتبارات هزار ...

نیلوفر مالک نویسنده رده سنی نوجوان می گوید نوشتن برای مخاطب نوجوان مستلزم شناخت علایق، سلیقه و دغدغه های اوست و باید حواسمان باشد که نوجوان ساده است اما نادان نیست.

سیاوش طهمورث یکی از بازیگرانی است که «زیرتیغ» او در تلویزیون و «زخم‌کاری»اش در شبکه نمایش‌خانگی از خاطرِ مخاطب نمی‌رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین مولفه ها و شاخص هایی دارد که یکی از این شاخصه ها استفاده از ظرفیت هنر برای رساندن پیام انقلاب است.

بسته فیلم کوتاه «ژنریک؛ شش فیلم شش نگاه» در گروه «هنروتجربه» اکران شد.

دهمین نشست «پاورقی» توسط مرکز رسانه معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری با محوریت نقد کتاب «بلندبالا» روز شنبه ۶ اسفند در تماشاخانه ماه حوزه هنری برگزار می‌شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: قدردان زحمات هنرمندان صنایع دستی هستیم که این هنر را زنده نگه داشته‌اند. وظیفه ما پشتیبانی از این صنایع است.

در مراسمی که در دفتر اداره کل هنرهای نمایشی برگزار شد، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره‌کل هنرهای نمایشی و مدیر دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش انجمن هنرهای نمایشی ایران معرفی شدند.

قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت:شناسایی نخبگان حوزه فرهنگ و هنر و رسانه از تغییر رویکردهای مهم بنیاد است.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: با وجود اینکه در این نمایشگاه، بن‌کارت خرید کتاب به مخاطبان ارائه شده اما با این وضع گرانی‌ها و قیمت کتاب‌ها تناسب ندارد.

کتب تالیفی گروه مقاومت کتائب سید الشهداء در ششمین نمایشگاه کتاب دین با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رونمایی شد.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، برپایی نمایشگاه کتاب دین را گامی مبارک دانست و گفت: در عرصه کتاب و کتابخوانی وضعیت خوبی نداریم.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی