آیت‌الله احمد مبلغی، عضو مجلس خبرگان رهبری و استاد درس خارج حوزه علمیه جهت حضور در بیست و پنجمین اجلاس مجمع جهانی فقه اسلامی عازم جده عربستان می‌شود.

مدیر غرفه انتشارات مسجد جمکران در نمایشگاه کتاب دین، گفت: رمان‌های مذهبی و انقلابی این انتشارات به ویژه آثار طنز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

زاویه دیگری از سینما که کمتر به آن پرداخته شده، سینما به مثابه صنعت است. هر صنعت فارغ از محصول، دارای قواعدی است که رعایت آن‌ها سبب ارتباط بهتر آن صنعت با مخاطبان می‌شود.

چهل و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «انقلاب اسلامی؛ هویت ایرانی» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

عوامل برنامه تلویزیونی «سینما ملت» ضمن مرور تجربه تولید و پخش این برنامه سینمایی همزمان با برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر، از ایده‌ها و اهداف خود برای ادامه مسیر این برنامه گفتند.

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به ماجرای پخش شدنِ دو شایعه در فضای‌مجازی اشاره کرد که یکی درباره بیماری‌اش بود و دیگری به دعوایش با مهران مدیری برمی‌گشت.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در پیام‌هایی جداگانه رحلت ۲ هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی و تعزیه ایران زنده‌یادان حسن ناهید و علاءالدین قاسمی را تسلیت گفت.

آیین اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره «نوجوونیم» با معرفی و تجلیل از 5 نوجوان برگزیده منطقه 16 و تقدیر از 31 نوجوان دیگر در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

نشست هفتگی شهر کتاب روز سه‌شنبه دوم اسفند به نقد و بررسی کتاب «درس گرفتن از آلمانی‌ها» اختصاص دارد.

کارگردان نمایش «گنجی در خانه» که در تالار هنر اجرا می‌شود معتقد است در شرایط مختلف اجتماعی و سیاسی، نباید اجرای تئاتر متوقف شود.

کتاب «تأثیر هخامنشیان در دریای سیاه: تعامل قدرت‌ها» نوشته ینس نیلینگ و اِلِن رم با ترجمه مهسا ویسی و علیرضا هژبری نوبری توسط سازمان مطالعه و تدوین کتب دانشگاهی منتشر شد.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حسن ناهید موسیقیدان و نوازنده پیشکسوت نی را تسلیت گفت.

در دومین روز از برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر بیش از دوازده کنسرت در بخش‌ها و گونه‌های مختلف موسیقایی پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

ارکستر ملی ایران در نخستین شبِ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با دو خواننده و با حضور دو تن از وزیرانِ دولت سیزدهم برگزار شد.

نخستین شبِ سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، با اجرای دوازده برنامه در 6 سالنِ تهران همراه بود.

آیین افتتاحیه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران با حضور مسئولان کشوری و لشکری در حال برگزاری است.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی