پوستر و موشن‌پوستر سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر با مدیریت هنری محمد حسین مجیدپور در آستانه این رویداد هنری منتشر شد.

در ادامه طرح تکریم و دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به دیدار مجید انتظامی رفت.

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

جشنواره کشوری «رحمت» با هدف تربیت عملی آموزش آداب اسلامی به فرزندان در زندگی روزمره در سه قالب نمایش، قصه‌گویی و بازی ویژه دوره اول ابتدایی و مهارت روخوانی قرآن کریم ویژه مقطع پیش دبستانی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی دبیر پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از برگزاری مرحله کشوری این جشنواره از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه خبر داد.

ستاد برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات دارالقرآن امام علی (ع) علاوه بر اعلام شرایط اهدای هدیه امتیاز حد نصاب به شرکت کنندگان از اختتامیه این دوره از مسابقات در روز جمعه ۲۱ بهمن ماه خبرداد.

۴۹ کتاب در هشت موضوع به عنوان نامزدهای گروه «هنر» توسط دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

نماز سلمان، نمازی مستحبی است که سی‌رکعت دارد و در سه وقت، اول نیمه و آخر رجب هر زمان ده رکعت انجام می‌شود.از کارهای بسیار مهم در روز پانزدهم رجب، خواندن ده رکعت از نماز حضرت سلمان است.

عضو فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: عمده کتاب‌های عرضه شده در کتابفروشی‌های افغانستان از دیرباز و از زمانی که صنعت چاپ و نشر در ایران رایج شد کتاب‌های ایرانی است.

وزیر فرهنگ گفت: امروز حوزه فضای مجازی سرشار از نیروی انسانی متبحر و متخصص است که اگر بستر کنشگری آنها فراهم شود، شاهد اتفاقات بزرگی در این عرصه خواهیم بود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی مهم‌ترین دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی در استان را تشریح کرد.

چاپ سی و سوم کتاب «ترکیب‌بندی در عکاسی» تألیف هارالد مانته توسط انتشارات سروش روانه بازار نشر شد.

سی‌ونهمین نشست از مجموعه درس‌گفتارهایی درباره‌ سهروردی در مرکز فرهنگی شهرکتاب به «دادنامه‌ سهروردی» اختصاص دارد که با حضور سیدمصطفی محقق داماد روز چهارشنبه ۱۹ بهمن برگزار می‌شود.

«روایت رستاخیز»؛ خاطرات مردم تبریز و جمهوری آذربایجان از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی به قلم حسین عباس‌پور و با مشارکت بنیاد مکتب حاج قاسم از سوی انتشارات راه یار چاپ و روانه بازار نشر شد.

سلسله نشست‌های «انفتاح صورت» فردا دوشنبه ۱۷ بهمن در حوزه هنری برگزار می‌شود.

مربیان کتابخانه‌های سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای دهه مبارک فجر به اجرای برنامه‌های فرهنگی‌هنری در روستاها و مناطق کم‌برخوردار می‌پردازند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی