نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

یکی از جنبه های عملی جهاد تبیین استفاده از هنر است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جهاد تبیین مولفه ها و شاخص هایی دارد که یکی از این شاخصه ها استفاده از ظرفیت هنر برای رساندن پیام انقلاب است.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی ظهر چهارشنبه در آئین اختتامیه یازدهمین کنگره شعر فرهنگ یاران سپاه بیان کرد: یکی از دستاوردهایی که انقلاب اسلامی ایران به همراه داشت احیا ارزش‌های اسلامی است و موجب شد جوانان به جای اشتغال به لذت‌های دنیوی به سوی ارزش‌های دینی و الهی سوق پیدا کنند.


وی ادامه داد: اثرگذاری فرهنگی و اجتماعی شهدا در جامعه به قدری زیاد است که شاهد بودیم شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر چگونه به جامعه حیات دوباره‌ای بخشیدند و عاملی شدند که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با خروش چند برابری برگزار و آحاد مختلف مردم نیز به میدان بیایند.


حاجی صادقی با تاکید بر اینکه باید این فضائل را با شیوه‌های مختلف هنری تبیین کرد، افزود: امروز، یکی از شیوه‌های جهاد تبیین، هنر است، چرا که هنر اثرگذاری بیشتری دارد.


او گفت: امروز ما نیاز داریم که دستاوردهای این انقلاب عظیم را با شیوه‌های مختلف هنری، به ویژه با زبان شیوای شعر به دنیا معرفی کنیم تا بگوییم که این انقلاب با این ادبیات، ارزش‌ها، و فرهنگ آمده است تا دنیا را آماده ظهور کند و آمده است تا وثیقه دولت ظهور را تأمین کند.


این مقام مسئول در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران و مجاهدت‌هایی که در طول انقلاب صورت گرفت موجب شد دشمنان ایران اعتراف کنند که انقلاب اسلامی آنان را مأیوس و از پای در آورده است از این رو در تلاش اند تا با ایجاد فتنه به هر طریقی به کشور خسارت وارد کنند.


حاجی‌صادقی گفت: فرهنگ یاران در پاسداری از جبهه هنر وارد می‌شوند، چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این انقلاب و نظام اسلامی و ولایی حضور دارد.


نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران یک شعار اساسی دارد که آن خدا با مردم است اما در جهان غرب شاهد هستیم که این شعار به گونه‌ای دیگر بیان می‌شود و آنان معتقد اند خدا یا مردم از این رو اقتضای جهان آن است که جهاد تبیین در جوامع اسلامی و جهان ایجاد و توسعه یابد.


نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با یادآوری اینکه پاسداران ما در ناآرامی‌های اخیر بدون اسلحه از انقلاب پاسداری کردند، افزود: دشمن به دنبال این بود که ایران را به سوریه دوم بدل کند و یک طرف نیروهای نظامی و یک طرف مردم را در مقابل هم قرار دهد و ما این فتنه را دور زدیم.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار