مهدی لزیری هنرمند پیشکسوت تئاتر تبریز سرپرست هیأت بازخوانی متون شانزدهمین جشنواره تئاتر رضوی شد.

نشست خبری هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با تشریح اهداف و برنامه‌های این رویداد برگزار شد.

فائضه غفارحدادی یکی از نویسندگان کتاب «برای میلگردها سعدی بخوان» گفت: هنر، ابزاری است برای شناسایی ناشناخته‌ها و درواقع بهترین ابزار است. ادبیات هم یکی از گونه‌های هنر است.

مدیرکل امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بسیاری از اوقات، دشمن کارآمدی‌های نظام جمهوری اسلامی و مردم را به عنوان شکست روایت می‌کند و هنر ما این است که اقدامات شایسته را در سطوح مختلف مردمی به خوبی از زبان خودشان روا ...

رئیس جمهور طی حکمی دکتر «سید محمدامین آقامیری» را به عنوان دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی منصوب کرد.

فرزاد سهرابی کارگردان نمایش «اتاق شماره ۶» درباره ویژگی‌های این اثر نمایشی و نقش تهیه‌کننده و کارگردان هنری در این نمایش توضیحاتی ارائه داد.

جدیدترین تولید کوتاه مرکز هنری رسانه‌ای «نهضت» همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

مسئولان برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ در قالب یک نشست رسانه‌ای به تشریح اهداف و دستاوردهای این دوره از جشنواره پرداختند.

محمدعلی باشه‌آهنگر کارگردان سینما به مناسبت اکران «افسانه بناسان» در گروه «هنر و تجربه» دلنوشته‌ای منتشر کرد.

نشر نیلوفر نخستین چاپ کتاب «ادبیات و انقلاب: نویسندگان روس، آلمان و از آسیا تا آمریکا» نوشته یورگن روله را با ترجمه علی اصغر حداد منتشر کرد.

سمینار «انقلاب اسلامی: ذات و رمز تداوم و بقای آن» به‌مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران، با حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، برگزار شد.

یوسفعلی میرشکاک گفت: ما نیازمند تفسیر حماسی از قرآن هستیم نه تفسیرهای عرفانی و اجتماعی از آن؛ چون این تفسیر به کار ما می‌آید و راه مرگ‌آگاهی را برای‌مان باز می‌کند.

پردیس سینمایی ۲۹ بهمن تبریز با عنوان «دوباره سینما»، شب گذشته ۴ اسفندماه در شهر تبریز افتتاح شد.

فرهنگسرای اندیشه 2 نمایشگاه نقاشی گروهی «از کتاب پلی به دنیای هنر» و «در آرزوی بهار» را با حضور بانوان هنرمند کشور برگزار می‌کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها وزارت ارشاد پیشنهاد داد که داستانک‌های برگزیده جایزه ساهر به فیلم کوتاه تبدیل شود.

در چهارمین جلسه طرح های تفصیلی، برنامه های مصوب سال ۱۴۰۱ کمیسیون معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از محل اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی مورد بررسی قرار گرفتند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی