کتاب «اینجا سوریه است» که به تبعات جنگ بر غیرنظامیان می‌پردازد، پس از انتشار مورد توجه مخاطبان و اقشار مختلف قرار گرفته است؛ کتابی که رهبر معظم انقلاب اخیراً از نویسنده آن تقدیر و بر ترجمه این اثر تأکید کردند.

جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ضمن تجلیل از زهره یزدان‌پناه، نویسنده کتاب "اینجا سوریه است"، تلاش این نویسنده را "زینب‌گونه" توصیف کردند.

همزمان با برگزاری بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز، پیام حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) منتشر شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با هماهنگی با دولت و سازمان سینمایی، مقرر شد در هر استان سالانه یک فیلم سینمایی برای رویدادهای مرتبط با شهدا و شخصیت برجسته شهدا ساخته شود.

جشنواره تئاتر فجر پس از پشت سر گذاشتن پنجمین روز به نیمه رسید. کورش زارعی در دیدار با هیئت عراقی شرکت کرد و نمایش «ایرانیان» خوش درخشید.

شماره 27 مجله چامه ویژه پرفسور عبدالمجید ارفعی متخصص فرهنگ و زبان‌های باستانی منتشر شد.

حسن بشیر و کاظم مؤذن در کتاب «پهلوی سوم» موضوع تحریف تاریخ انقلاب و تطهیر رژیم پهلوی توسط شبکه‌های ماهواره‌ای را مورد بررسی قرار داده و به شبهه‌ها را پاسخ داده‌اند.

با هدف نشر ارزش های انقلاب اسلامی در ظرف هنر، نمایشگاه از آثار هنرمندان برجسته آذربایجان غربی در ارومیه گشایش یافت.

سامانه معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی به آدرس https://apf.farhang.gov.ir/با حضور رئیس سازمان سینمایی راه‌اندازی شد.

چند مجموعه موسیقایی مختلف در قالب آثار بی‌کلام و باکلام طی روزهای اخیر پیش روی علاقه‌مندان موسیقی قرار گرفته‌اند.

محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی ضمن بازدید از دفتر گروه «هنر و تجربه» از اکران قریب‌ الوقوع فیلم‌های هنری و تجربی خارجی در این گروه خبر داد.

نویسنده کتاب «شبیه دیوارها» با اشاره به خاطرات شیخ ماجد، راوی لبنانی این اثر، به فرایند شست‌وشوی مغزی در سازمان مجاهدین برای جذب اسرا اشاره کرد.

نخستین هفته فرهنگی "بر آستان آفتاب" از خمین طلوع کرد تا محلی باشد برای بازخوانی اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در میان اقشار مختلف مردم.

آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه ۷ بهمن در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

پنج عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب جایزه از سیزدهمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کائو کشور ژاپن در سال ۲۰۲۲ شدند.

شمارش معکوس برای افتتاح نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر آغاز شده است و تنها 2 روز تا گشایش رسمی این رخداد هنری زمان باقی است.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی