کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نشست‌های علمی و نمایشگاه‌های ادبی و هنری را به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر برگزار می‌کند.

نهمین نشست از مجموعه نشست‌های «پاورقی» با محوریت نقد و بررسی کتاب «میلیشیا» چهارشنبه این هفته ۱۲ بهمن برگزار می‌شود.

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، پیامی را صادر کرد.

وزیر ارشاد با اشاره به اینکه تمرکز بر توسعه صنایع خلاق فرهنگی از وظایف اصلی رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی در کشورهای مختلف است، گفت: تمامی بخش‌های مختلف وزارت ارشاد در دوره جدید از خوانش اقتصادی برخوردارند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از اهدای 72 هزار جلد کتاب به کتابخانه مساجد کشور خبر داد.

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند، شنبه هشتم بهمن با محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی دیدار کردند.

آیت الله اراکی گفت:مدعیان تفکر آزاد تفکر ناب و صحیح اسلامی را نفی میکنند.در نظام تمدنی غرب چیزی به نام آزادی فکر وجود ندارد.

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «هزینه‌های غیرضروری ادارات دولتی» پاسخ گفتند.

رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری در گفت‌وگویی به موضوعات مختلف حوزه کتاب در جهان پرداخت؛ از افزایش مهارت کتابداران تا درآمدآنها در جهان.

نمایشگاهی متشکل از نقاشی‌های حسن روح الامین روز ۱۵ بهمن همزمان با ولادت حضرت علی (ع) در شهر مسکو دایر خواهد شد.

رییس سازمان دارالقرآن از برپایی دوره تربیت طلبه قرآنی با عنوان «تبیان تا تبیین» با هدف جذب و پرورش طلبه‌های مستعد جهت فعالیت در زمینه های قرآنی از سوی سازمان دارالقرآن کریم خبرداد.

جمعی از شاعران کشور در نشستی با ارائه پیشنهاداتی به منظور ارتقای کیفی جشنواره شعر فجر، این رویداد فرهنگی را زمینه‌ای برای هم‌بستگی ملی دانستند.

17 نمایش صحنه‌ای و خیابانی در روز هفتم جشنواره تئاتر فجر روی صحنه رفت و کارگردان اسپانیایی نمایش "لومیر" درباره هنر تئاتر در ایران سخن گفت.

عباس باباخانیان مدیر کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از آغاز فعالیت «پاتوق‌ کتاب» ویژه نوجوانان در کتابخانه‌های منتخب خبر داد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی گفت: نظام مصرف فرهنگی در کشورمان توازن و معادله و موازنه اش زمانی به سمت محصولات ایرانی تغییر می کند که بسترهای مناسب برای ایجاد تعامل در نظام فرهنگی کشور فراهم باشد.

صداگذاری انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» توسط حسین ابوالصدق پایان یافت.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی