آیت‌الله خامنه‌ای به استفتاء درباره «جا گرفتن در صف نماز مسجد» پاسخ گفتند.

استاد حوزه علمیه خواهران در نشست معرفی رشته‌های سطح ۳ حوزه‌های علمیه خواهران گفت: رشته کلام ابزار دفاع از اصول دین است و افراد را برای پاسخگویی به شبهات آماده می‌کند.

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «ضمان خسارت به اموال مسجد» پاسخ گفتند.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.

محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیامی ارسال کرد.

بخش «به افق امید» پانزدهمین جشنواره «تجسمی فجر» سلسله مسائلی را مورد نظر قرار داده که فارغ از دارا بودن فرم، پیامی برای مردم و خدمتگزاران مردم و حتی دشمنان این مردم دارند.

محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.

سردار ایرج مسجدی مشاور فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در فرهنگستان هنر از نمایشگاه آثار منتخب هنرمندان حاضر در جشنواره پانزدهم بازدید کرد.

پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه امروز با حضور رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

برندگان جشنواره کالاهای فرهنگی استان کردستان علاوه بر دریافت هدیه نقدی و لوح جشنواره از

مدیرکل آموزش وزارت ارشاد می‌گوید امروز در 316 نقطه مرزی و عشایری شاهد برگزاری دوره‌های هنری ذیل قراگاه محرومیت‌زدایی وزارت فرهنگ و ارشاد در راستای سیاست‌های دولت یعنی عدالت فرهنگی و اجتماعی هستیم.

وزیر ارشاد می‌گوید پس از انقلاب اسلامی خدمات زیادی به روستا شد، اما اقتصاد خانگی آسیب دید. اغلب مصرف‌کننده شدند در حالی که قبلاً تولیدکننده بودند. باید در مسیر تقویت این امر حرکت کنیم.

مجلد پنجم دانشنامه فلسفه استنفورد، با عنوان زیبایی‌شناسی، با ترجمه جمعی از مترجمان از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در لایحه بودجه 1402، دولت به دستگاه‌های اجرایی اجازه داده که 2 درصد از اعتبارات خود را به مسائل فرهنگی و هنری اختصاص دهند.

آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر با تقدیر از پیشکسوتان عرصه فیلم و تئاتر اصفهان و با حضور اهالی رسانه و مدیران استانی برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی «هنر برای همه» ۲۷ بهمن در نگارخانه اصلی فرهنگسرای نیاوران و نمایشگاه گروهی نقاشی «ستارگان هنر» ۲۸ بهمن در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح می‌شوند.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی