فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی در مسابقات قرآن نبود

نفر نخست رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت:این دوره مسابقات قرآن  کم نقص، متعادل و به عدالت نزدیک بود در این دوره از مسابقات فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی نبود.

به گزارش ذاکرنیوز، سینا طباخی برگزیده رشته حفظ در سی و نهمین دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در گفت‌وگو با  مهر در خصوص سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن گفت: امسال نماینده جمهوری اسلامی ایران در سی و نهمین دوره مسابقات بودم به هدفی که مد نظر داشتم رسیدم و بسیار از اجرای خودم رضایت دارم.


وی با اعلام اینکه در سال گذشته در مسابقات بین المللی قرآن کرواسی رتبه نخست را بدست آورده است ادامه داد: هدفم رتبه و مقام آوردن در مسابقات بین المللی کشور خودمان بود که به آن دست پیدا کردم.


طباخی با بیان سطح مسابقات بین المللی قرآن گفت: سطح مسابقات بین المللی قرآن از سطح بالایی برخوردار بود به ویژه در رشته حفظ کل که همه شرکت کنندگان بسیار عالی تلاوت می‌کردند. به لحاظ حسن حفظ و حسن قرائت تلاوت های فاخری را انجام دادند و شاید نمره های اختلافی ما با هم تنها چند صدم بوده است.


نفر نخست رشته حفظ سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم ادامه داد:سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کم نقص، متعادل و به عدالت نزدیک بود و بالاترین مسابقات جهان به لحاظ فنی و تخصصی را داراست ودر آن عدالت به نحوی برای همه برقرار است. در این دوره از مسابقات فرقی بین نماینده ایران و نماینده خارجی نبود و امیدوارم در سالهای بعد پر شورتر و پرانگیزه‌تر از کشورهای جهان اسلام حضور پیدا کنند.


او در خصوص سابقه فعالیتهای قرآنی اش گفت:از نه سالگی شروع به حفظ قرآن کردم در طی دو سال حفظ کل را تمام کردم. نزدیک به ده سال در مسابقات شرکت میکنم و در حال حاضر رتبه اول مسابقات کرواسی و رتبه نخست مسابقات کشوری سازمان اوقاف و نماینده جمهوری اسلامیدر سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن را در پرونده فعالیتهای قرآنی خود دارم.


در ادامه فیلمی از این مصاحبه مشاهده می‌کنید:




اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار