برگزاری شب خاطره سوگواران خمینی (ره) در بوشهر

محفل شب خاطره سوگواران خمینی (ره) با همکاری دست‌اندرکاران اعزام کاروان‌های مردمی برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل به تهران با حضور هنرمندان حوزه هنری بوشهر برگزار شد.

 به گزارش ذاکرنیوز، محفل شب خاطره سوگواران خمینی کبیر (ره) با همکاری دست‌اندرکاران اعزام کاروان‌های مردمی برای شرکت در مراسم شکوهمند سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  شامگاه پنجشنبه با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر برگزار شد.

عبدالله شاهینی در این برنامه با استناد به پیام حضرت امام راحل به مناسبت بزرگداشت یوم الله 15 خرداد، اظهار داشت: این ایام الهی است که مردم را بیدار می‌کند و 14 و 15 خرداد ایام قدرت‌نمایی خدا محسوب می‌شود، لذا باید آنها را بزرگ و مهم شمرده شود.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در 14 خرداد 1389 گفت: برای شناخت انقلاب و جهت‌گیری اصلی آن، خود امام (ره) شاخص و قطب‌نما است.

وی شنیدن روایت دیگران برای شناخت امام راحل و فیلم 15 خرداد را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه در این زمینه برنامه ویژه‌ای طراحی شده است، افزود: در این زمینه، روایت مردم بوشهر در این مقطع تاریخ انقلاب یعنی مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در سال‌هاى متوالی بازخوانی می‌شود.

شاهینی نقش هنرمندان را مهم دانست و تأکید کرد: در حال حاضر از مقطع تاریخ در روایت، نقش هنرمندان بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ذاکرنیوز به نقل از تسنیم، در ادامه پس از بیان خاطرات دست‌اندرکاران اعزام کاروان‌های سوگواری امام راحل به تهران و شروه‌خوانی از فعالین اعزام مردمی سوگواران بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران تقدیر و تجلیل شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار