رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی فرمودند: راه مبارکی است، با قوت ادامه دهید.

تفاهم نامه میان معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه و سازمان دارالقرآن الکریم با هدف مشارکت و اجرای فعالیت‌های قرآنی امضا شد.

پیمان جبلی صنعت هسته‌ای را نماد پیشرفت و اقتدار کشور و مصداق دو گزاره ایمان و امید دانست و گفت: ما به عنوان رسانه ملی، خودمان را پیوست رسانه‌ای جمهوری‌اسلامی و همه دستاوردها و پیشرفت‌هایش می‌دانیم و امیدوارم در دوره جدید ...

بغض مادر ترکید و یکباره گریه اش گرفت؛ میان اشک و آه زمزمه کرد؛ ای کاروان آهسته ران، کارام جانم می رود/آن دل که با خود داشتم، با دلستانم می‌رود.

امام خامنه‌ای به استفتاء درباره «ارتباط تلفنی در دوران نامزدی» پاسخ گفتند.

مسئول دفتر نمایندگی حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای در قم گفت: امامین انقلاب و سایر اندیشمندان انقلاب اسلامی مانند شهید مطهری، شهید بهشتی، شهید صدر و... دغدغه پیگیری سیره اهل بیت(ع) را داشتند.

اسماعیلی درباره حواشی مربوط به لغو برخی کنسرت‌ها گفت: یک جریان سیاسی در کشور به دنبال بزرگ‌نمایی برخی مشکلات که گاها طبیعی و در اجراها پیش می‌آید، هست تا اقشار مختلف مردم را در این موضوع مقابل هم قرار دهند.

محقق و پژوهشگر حوزه زنان و خانواده گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنجا که حضور اجتماعی عادی زن مطرح است به خانه‌داری تأکید دارند و آنجا که اصل اسلام در خطر است، دفاع از ولایت را مقدم می‌شمارند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل استاد اصغر شاهوردی صدابردار سینمای ایران، ضمن عیادت از این پیشکسوت هنرمند، از نزدیک جویای حال وی شد.

معاون صنایع دستی گفت: با نهادهای مختلف صحبت کرده ایم تا از ظرفیت‌های آنها استفاده شود از جمله ظرفیت های وزارت دفاع برای تأمین مواد اولیه ورشوسازی.

«تهی و سرشار» عنوان هشتمین نمایشگاه انفرادی محسن کرمی است که از جمعه ۱۹ خرداد در گالری مژده در معرض دید قرار می‌گیرد.

حسین کاشیان، هنرمند شناخته‌شده عرصه هنرهای تجسمی که مدتی در بیمارستان بستری بود، درگذشت.

مدیر حوزه‌های علمیه در جریان سفر به عراق با حضور در شهر نجف اشرف با آیت الله سیستانی از مراجع تقلید شیعیان دیدار و گفتگو کرد.

«فقط با خودکار می‌نویسم. قلم دست می‌گیرم و گوشه‌ خانه بساط کاغذها را پهن می‌کنم؛ مدرسه‌شان که تمام می‌شود می‌گویم خودکارهای نصفه‌نیمه سبز و آبی و قرمزتان را بیاورید، می‌خواهم کتاب بنویسم.»

رمان «این خانه از آن من است» نوشته دورته هانزن یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های سال 2015 در آلمان به شمار می‌رود که روایتی از مهاجرت و جنگ را به تصویر کشیده است.

رمان «ایوب» نوشته یوزف روت درباره زندگی یک‌یهودی حسیدی اهل روسیه به‌نام مندل سینگر است که به آمریکا مهاجرت می‌ ...

پربازدیدترین های فرهنگی