پیام تسلیت مدیرکل هنرهای تجسمی در پی درگذشت محمد بهرامی

در پی درگذشت استاد زنده‌یاد محمد بهرامی هنرمند شاخص و پیشکسوت عرصه گرافیک، نقاشی و نگارگری، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش ذاکرنیوز  به نقل از واحد ارتباطات و رسانه مرکز هنرهای تجسمی، عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت استاد زنده‌یاد محمد بهرامی هنرمند برجسته عرصه هنرهای تجسمی کشور را تسلیت گفت.


متن این پیام بدین شرح است:


«هوالباقی


با نهایت تالم و تاثر، مطلع شدم که هنرمند قابل و اثرگذار عرصه هنرهای تجسمی، زنده‌یاد استاد محمد بهرامی به ملکوت اعلا پیوسته‌اند.


این هنرمند جریان‌ساز، در زمره پیشگامان و پایه‌گذاران هنر طراحی گرافیک در ایران به شمار می‌آمد و به‌واسطه پرورش شاگردان ممتاز و برجسته‌ای چون زنده‌یاد استاد مرتضی ممیز، حق بزرگی بر جامعه طراحان گرافیک داشت‌.


اگرچه فقدان زنده‌یاد بهرامی، ضایعه‌ای تلخ و دشوار برای کلیه دل‌بستگان هنرهای تجسمی به‌ویژه اهالی گرافیک محسوب می‌شود، اما نقش موثر و بی‌بدیل این استاد کارآزموده در قوام هنر گرافیک و تربیت نسل ناموری از طراحان، تا همیشه بر تارک تاریخ این هنر، جاودان خواهد ماند.


اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده ارجمند بهرامی و کلیه علاقه‌مندان به این استاد گرانقدر، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به بستگان سوگوار و جامعه هنرهای تجسمی کشور اعلام می‌نمایم. برای آن فقید تازه‌گذشته، رحمت و رضوان الهی و برای خانواده محترم بهرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.»


محمد بهرامی هنرمند پیشکسوت طراح گرافیک و از پیشگامان طراحی گرافیک ایران روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه درگذشت.


پیکر استاد محمد بهرامی هنرمند گرافیست و نگارگر پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع می‌شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار