اسکندری مطرح کرد؛

سامانه خرید از کتابفروشی در شرایط اقتصادی فعلی باعث رونق کتاب شد

مدیرکتابفروشی فرهنگ و هنر استان فارس گفت: می‌توان گفت با توجه به شرایط اقتصادی، وجود چنین سامانه‌ای به کتابفروشی‌ها رونق می‌بخشد.

به گزارش ذاکرنیوز، سمیه اسکندری، مدیر کتابفروشی فرهنگ و هنر در استان فارس درباره سامانه خرید از کتابفروشی گفت: مخاطبان این سامانه کتاب‌ها را از پیش انتخاب کرده و پس از آن اقدام به خرید کتاب می‌کنند؛ همچنین می‌توانند با جست‌وجو، آثار مختلف موضوعات گوناگون را از کتابفروشی‌های سراسر کشور مورد بررسی قرار داده و تهیه کنند.


وی افزود: در ایامی که عضو این سامانه شده‌ایم بیشتر مشتریان کتابفروشی ما از شهرها و استان‌های دیگر بوده‌اند و به نوعی مخاطبانی جدید به کتابفروشی ما افزوده شد. می‌توان گفت با توجه به شرایط اقتصادی، وجود چنین سامانه‌ای به کتابفروشی‌ها رونق می‌بخشد.


این‌کتابفروش در ادامه گفت: با توجه به نوپا بودن این سامانه لازم است تا تبلیغات بیشتری در زمینه شناساندن آن به مخاطبان انجام دهیم تا استقبال هم بیشتر شود. تسهیلاتی که در این سامانه ارائه می‌شود برای مردم سودمند است؛ به‌خصوص برای مخاطبانی که در شهرهای کوچک زندگی می‌کنند و دسترسی به کتابفروشی و کتاب‌های متفاوت ندارند.


اسکندری در پایان گفت: اینکه مدت زمانی به فروش حضوری کتاب توسط کتابفروشی‌های عضو سامانه خرید از کتابفروشی اختصاص یافته است امری حائز اهمیت بوده و استقبال بیشتری به‌ویژه برای آن دسته از مخاطبانی که علاقه دارند کتاب را از نزدیک دیده و لمس کنند و سپس آن را بخرند صورت می‌گیرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار