شبکه الجزیره قطر از شهادت خبرنگار فلسطینی خود حین پوشش خبری به دست نظامیان رژیم اسرائیل خبر داد.

معاون امور بین‌الملل بنیاد سینمایی فارابی می‌گوید دست‌اندازهای حقوقی بسیاری در مسیر تولید مشترک میان سینمای ایران و دیگر کشورها وجود دارد.

یکی از مواردی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی به وفور دیده می‌شود، حضور کودکانی است که به‌جای بازی و کودکی کردن تبدیل به منبع درآمدی برای والدینشان شده‌اند!

موانع عمیق و فراگیرتر شدن دغدغه فلسطین چیست و برای رفع آنها چه باید کرد؟ چهار کارشناس در نشست «فلسطین در حصار کلیشه‌ها» به این موضوع پرداختند.

اعضای جامعه جهانی به ویژه مسلمانان، در محکومیت اقدام روز جمعه رژیم صهیونیستی مبنی بر هتک حرمت مسجدالقصی و برخورد خشونت بار با نمازگزاران هم صدا شدند.

کاریکاتوریست زنجانی گفت: کاریکاتور طی چند دهه اخیر رشد کمی و کیفی خوبی داشته‌ است.

تحلیل محتوای توئیتر و اینستاگرام نشان می‌دهد بیش از ۶۰ درصد محتوای رسانه‌های رسمی و غیررسمی خارجی حول تفرقه‌انگیزی میان ایران و افغانستان و شیعیان و اهل تسنن تولید و منتشر شده‌اند.

شماره سیصد و سی‌ و ششم هفته نامه‌ خط حزب‌الله با عنوان «ماه همدلی» منتشر شد.

محمد قوچانی، مدیر مسئول نشریه «آگاهی نو» و سردبیر سابق روزنامه «سازندگی» در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، روایتی از مراسم افطاری رئیس‌جمهور برای مدیران و اصحاب رسانه بازتاب داده است.

جنگ در اوکراین، همه‌پرسی در مکزیک، جوانسازی سلول‌های انسان و قرنطینه شانگهای از مهمترین تیترهای روزنامه‌های امروز جهان‌اند.

نگاه روزنامه‌ها امروز جهان به جنگ روسیه با اوکراین و نیز آتش بس دو ماهه در یمن است.

شرکت توئیتر روز سه‌شنبه اعلام کرد آزمایش ویژگی جدید ویرایش توئیت ها را در ماه‌های آینده آغاز خواهد کرد و کاربران را با اعلام این خبر شگفت زده کرد.

حسن روحانی، رییس جمهور پیشین کشورمان در پیامی درگذشت مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل از اجرای یازدهمین سال اجرای طرح سی شب سی مسجد پس از دو سال وقفه بعلت شیوع کرونا در ماه رمضان سال جاری با محوریت آموزش بهداشت و سبک زندگی خبر داد.

طالبان طی دستوری از شبکه‌های تلویزیونی خصوصی در افغانستان خواسته است تا پخش برنامه‌های خبری بی بی سی و صدای آمریکا را متوقف کنند.

۱۴۰۰، سالی مملو از اتفاقات تلخ و شیرین برای موسیقی. سالی که دست اجل هنرمندان مطرحی را برای همیشه از موسیقی ایران گرفت. سالی که با بیم و امیدهای بسیار برای بازگشت موسیقی به سالن‌های کنسرت همراه بود و تقریبا تا ماه‌های انت ...

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...