حسینی با اشاره به کمک‌های ایران به سوریه برای مبارزه با داعش، گفت: الان نیز سرمایه‌گذاران ایرانی و بخش خصوصی اقتصاد ایران باید در بازار سوریه حضور داشته باشند، نه اینکه ترکیه که با سوریه تنش داشت، وارد بازار این کشور شود ...

جنگ روانی و اشاعه خبرهای جعلی از سوی رسانه های غربی، موضوع دومین وبینار مشترکی بود که از سوی خبرگزاری های «اسپوتنیک» و «مهر» و همچنین روزنامه «تهران تایمز» برگزار شد.

پناهجویان در آرزوی رسیدن به غرب، آسیب‌های فیسبوک و اینستاگرام بر جوانان، بازگشت قرنطینه و محدودیت‌ها به اروپا و وعده‌های ناممکن درخصوص جلوگیری از گرمایش زمین، مهمترین عناوین روزنامه‌های امروز جهان هستند.

شماره سی و نهم مجله بین الملل مهر با بررسی موضوعات مختلف منطقه ای و جهانی منتشر شد.

سفر مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران/ اجلاس سران اکو/ دیدارهای امروز رئیس جمهور/و ... از موضوعات پربازدید و خبرساز تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

کتاب «بررسی‌های استراتژیک (از جنگ‌های کلاسیک تا استراتژی داعش)» تألیف لاورنس فریدمن، کالین گری، آدام رابرتس با ترجمۀ عسگر قهرمانپور از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

درگیری آمریکا و اروپا با نیروهای داعش و القاعده در آفریقا سوژه امروز اکونومیست است؛ از سویی روزنامه دی ولت آلمان به اعتراضات اروپاییان به محدودیت‌های کرونایی پرداخته است.

کتابچه صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و سوریه در خبرگزاری تسنیم رونمایی شد. این کتاب به فرصت های صادراتی به این کشور ها و ظرفیت‌ها و چالش‌های صادراتی ایران در بخش کشاورزی اشاره دارد.

اولین وبینار مشترک خبرگزاری مهرو روزنامه تهران تایمز و خبرگزاری اسپوتنیک روسیه با تمرکز بر موضوع تلاش رسانه‌های غربی برای ارائه تصویری نادرست از کشورهای شرقی برگزار شد.

در هفته‌ای که گذشت اعلام خبر تسویه بیش از ۶۳ میلیارد تومان بدهی شبنم نعمت‌زاده، نقض حکم بیژن قاسم‌زاده و اخطار سازمان بازرسی کل کشور به سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرا نشدن قانون هوای پاک مهم‌ترین اخبار حقوقی و قضایی بو ...

تجربه سالها حضور احمد نجفی جلوی دوربین مستند سه‌شنبه 14 جولای خودنمایی می‌کند. سکانس‌هایی چون ترور حاج قاسم با استفاده از زبان بدن، دلیلی بر این ادعاست.

وعده‌های توخالی باراک اوباما در گلاسکو درباره تغییرات اقلیمی، جنبش اجتماعی در آمریکا و ایمنی نوزادان در برابر کرونا، سوژه‌های امروز روزنامه‌های مهم جهان‌اند.

دو کارشناس مسائل بین‌الملل در میزگرد تخصصی خبرگزاری مهر با تاکید بر نقش صهیونیست‌ها در بروز فتنه در قفقاز جنوبی، بر لزوم تقویت ظرفیت‌های دیپلماتیک کشورمان برای مواجهه بابحران‌ها تاکید کردند.

نسخه الکترونیکی شماره‌ سی‌وهفتم نشریه دانشجویی «داد»؛ ماهنامه دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد.

اجرای نظام رتبه بندی معلمان براساس «سند تحول بنیادین»/ ارجاع گزارش عملکرد سازمان امور مالیاتی به قوه قضاییه/ ارجاع طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به کمیسیون صنایع و... از جمله مهمترین اخبار امروز (سه شنبه) بیست و ...

شماره‌ سی‌ام نشریه «وحدت»؛ ماهنامه کانون وحدت دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی منتشر شد.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...