فایل صوتی دیگری از مکالمه رعنا رحیم‌پور، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی، این‌بار علیه اینترنشنال افشا شده که با صراحت بیشتری از طراحی برای تجزیه ایران پرده برمی‌دارد.

در حالی که ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، طی اظهاراتی به ورشکستگی این شرکت آمریکایی اشاره کرد، حداقل 6 مدیر اجرایی طی یک هفته اخیر از سمت خود استعفا کرده‌اند.

موسیقی متن و تیتراژ سریال «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت‌الله، آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی علیرضا قربانی یادآور روزهای خاطره‌ساز موشک‌باران در دوران دفاع مقدس است.

وقتی که تصاویر ساختگی مچ رسانه بدون سند و دروغگوی غربی را میگیرد.

خانه طراحان انقلاب اسلامی موشن‌گرافیک تازه‌ای را با عنوان «سوریه شدن ایران؛ تحلیل یا تهدید؟» تولید و منتشر کرد.

پرویز‌ امینی جامعه‌شناس و استاد دانشگاه ‌لایه‌های ‌مختلف‌ تحولات‌ پاییز‌‌1401 را‌ تحلیل‌ کرد.

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا امسال در شرایطی برگزار می‌شود که شرایط در این کشور پیچیده است و نتیجه این انتخابات می‌تواند تحولاتی در معادلات داخلی و بی‌المللی ایجاد کند.

دولت سیزدهم اخیراً آیین‌نامه‌ای تصویب کرده است که بر اساس آن تمهیدات مختلفی برای حمایت عملی از اقتصاد دیجیتال لحاظ شده است.

«فولکر تورک»، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد، اعلام کرد که در ۱۰ سال گذشته ۹۵۸ روزنامه نگار در سراسر جهان جان خود را از دست داده اند.

انتخابات پیش رو در بحرین در کنار طرح مسئله حقوق بشری این کشور در سازمان ملل، 2 موضوعی است که باعث شده آل‌خلیفه میزبان رهبر کاتولیک‌های جهان باشد؛ سفری که برای هیچکدام نتیجه‌بخش نیست.

ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر در پیامی در این شبکه اجتماعی اعلام کرد فرایند تایید کاربران و طرح تیک آبی را تغییر می دهد و هزینه اشتراک در طرح عضویت تیک آبی ماهانه ۵تا۲۰ دلار خواهدبود.

هفته گذشته روسیه در پاسخ به حمله پهپادی اوکراین به کریمه، مشارکت خود در قرارداد دریای سیاه و کریدور غلات دریای سیاه را لغو کرد که در اثر قیمت غلات در بازارهای جهانی رشد بالایی پیدا کرد.

اینستاگرام صفحه اخبار عبری خبرگزاری تسنیم را بست. به زودی صفحه جدید در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

"حسن الدر" نویسنده و تحلیلگر سیاسی در لبنان در گفت و گو با تسنیم تاکید کرد که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خط قرمز برای لبنان است و توافق ترسیم مرزهای دریایی نیز از نظر حقوقی به معنای شناسایی این رژیم از س ...

۷ کودک ایرانی از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست‌ و چهارمین مسابقه بین‌المللی نقاشی «نوازاگورا» کشور بلغارستان شدند.

نمایشگاه عکس «شهدای تکلیف» به مناسبت روز شهادت محمدحسین فهمیده؛ روز نوجوان و دانش‌آموز، ۸ آبان در موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می‌شود.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...