سرویس «هنر» خبرگزاری مهر در آستانه نوروز ۱۴۰۲ آلبوم خاطرات و تحولات هنری یکسال گذشته را با محوریت انتخاب چهره‌ها و رویدادهای شاخص سال ۱۴۰۱ ورق می‌زند.

سخنگوی رزمایش گفت: رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳، با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروهای دریایی ایران، چین و روسیه از ساعات پایانی امشب در منطقه شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.

رئیس جمعیت امام رضایی‌ها گفت: توزیع 200 هزار قرص نان، 175 هزار وعده غذایی گرم، برپایی کمپ برای زلزله‌زدگان، 3 هزار هیتر، 6 هزار پتو، 25 هزار کنسرو، 4 تن خرما، 20 تن میوه و اجرای برنامه‌های فرهنگی از جمله فعالیت‌ها و خدما ...

سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده سینما بیان کرد که می‌گویند قبل از انقلاب دو، سه فیلم آن قدر فروش داشته که نهضت سالن‌سازی برایش به وجود آمده است.

رسانه ها از برخورد یک فروند جنگنده سوخو- ۲۷ روسیه با پهپاد آمریکایی MQ۹ بر فراز دریای سیاه خبر می دهند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تخصیص بودجه ما از 2 منبعی که در قانون آمده تا الان، کمتر از 260 میلیارد تومان بوده است اما در پرداختی‌ها و تسهیلات مجموعاً بیش از 535 میلیارد تومان خدمات حمایتی ارائه کردیم.

مجموعه وزارت ارشاد وظیفه صیانتی از هنرمندان دارد. توجیه‌گری یا پادرمیانی‌های زیادی انجام شد تا اتفاقات وخیم‌تری برای برخی هنرمندان به دلیل موضع‌گیری‌هایشان رخ ندهد. این وظیفه ما بوده و سعی کردیم انجام بدهیم و ادامه هم خو ...

امیر تاجیک مستندساز می‌گوید برای ساخت فیلم اقتصادی باید برنامه‌ریزی صحیح برای تولید کرد؛ حتی استفاده از سلبریتی‌ها نیز نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت یک اثر داستانی باشد.

دست اندرکاران مرکز سرود نهضت ضمن اعلام رسمی تاسیس این نهاد موسیقایی ذیل فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی از یک نماهنگ ویژه ولادت حضرت مهدی (عج) نیز رونمایی کردند.

رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب گفت: تولیدکنندگان می‌توانند برای حضور در بخش عفاف و حجاب سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، پیش ثبت نام‌های خود را تا ۱۵ اسفند انجام دهند.

ادامه بحران و وضعیت شکننده امنیتی در قفقاز جنوبی می‌تواند امنیت کل منطقه را تحت شعاع قرار دهد و زمینه‌ حضور طرف‌های خارجی را فراهم سازد.

اتحادیه اروپا احتمالاً در قالب بسته تحریمی جدید خود بخش عربی یک شبکه روسی را تحت تحریم قرار می دهد.

در دیدار دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور بر تدوین سند صنایع‌ دستی کشور و فعال کردن انجمن‌های صنایع‌ دستی تأکید شد.

آنچه از روزهای گذشته درباره نحوه برگزاری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر مورد توجه قرار گرفته، آغاز گمانه‌زنی‌ها برای حضور هنرمندان در پرتماشاگرترین بخش این رویداد ملی است.

تبریز- بیست و سومین جشنواره تئاتر فجر شهرستان بناب با حضور رئیس مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد آذربایجان شرقی وبا معرفی نفرات و گروه های برتر پایان یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به محاصره سوریه توسط آمریکا گفت: باید کشورهای مختلف به دولت آمریکا برای رفع این محاصره فشار آورند که کمک‌های بین‌الملل به مناطق زلزله‌زده برسد.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...