وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سعه صدر پاسخ‌گوی دغدغه‌های هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه استان کردستان شد.

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله معتقد است گروه‌های لبنانی‌ برای رسیدن به راه‌حل برای حل مسائل داخلی کافی است که به وطن و مردم این کشور توجه کنند و از تکیه کردن به برخی سفارت‌خانه‌های خارجی در این کشور دست بردارند.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی از افزایش وام مسکن نخبگان از 600 میلیون تومان به یک میلیارد تومان خبر داد.

گروه هنر خبرگزاری مهر از این پس پرونده ویژه‌ای را به انتشار نمایش‌های رادیویی اختصاص می‌دهد؛ آثاری که برای مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر و نمایش رادیویی جذابیت‌های شنیداری بسیاری دارند.

دبیرکل حزب وطن ترکیه اعتقاد دارد که «آمریکایی‌ها ترکیه را هدف گرفته‌اند و برای ما تهدید ایجاد کرده‌اند. اولویت آنها، تضعیف ترکیه است. البته برای ایران، روسیه و سوریه و حتی برای تمام آسیا هم تهدیداتی ایجاد کرده‌اند.»

واگذاری صحیح بنگاه‌های قابل واگذاری می‌تواند شغل‌دانی رانت‌خوران را جمع کند اما نباید به نحوی عمل کنیم که در نهایت به الیگارش پروری منجر شود. این موارد تنها بخش کوچکی از نکات و جزئیاتی است که شاید تا به امروز کمتر به آنه ...

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: «احمد خلیلی‌فرد» هنرمند پیشکسوت عرصه هنرهای تجسمی کردستان که در بستر بیماری بود، پنجشنبه شب در سنندج دار فانی را وداع گفت.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر به عیادت محمد فیلی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در بیمارستان بستری است، رفت و پیگیر شرایط درمانی و وضعیت سلامتی این هنرمند شد.

کارگردان مستند "قهرمان معمولی" می‌گوید: خیلی‌ها تلویزیون نمی‌بینند، چون سهمی از خودشان در آن نمی‌بینند. مراکز صدا و سیمای استانی هم درست کار نمی‌کنند.

در اجرای قرار داد سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر تاکنون به بیش از ۱۰۶ هزار پرونده رسیدگی و خسارت مستقیم به بیمه شدگان پرداخت شده است.

کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به خروج تقاضای مصرفی از بازار مسکن، گفت: سازندگان برای ساخت مسکن در برخی مناطق تهران سر و دست می شکنند.

سفیر چین در تهران در خصوص از سرگیری روابط ایران و عربستان تاکید کرد متاثر از آشتی تهران-ریاض، مذاکره در منطقه خاورمیانه، تنش زدایی و عادی سازی روابط در خاورمیانه تقویت و تعمیق یافته است.

پژوهشگر مستند "توقف ممنوع" معتقد است اشکال اساسی در مستندسازی از پرونده‌ هسته‌ای این است که به جای بازیگران اصلی سراغ کارشناسان رفته‌ایم. کارگردان آن نیز می‌گوید بی‌طرفانه فیلم ساخته است.

رعنا رحیم‌پور از مجریان بی‌بی‌سی که در میانه اغتشاشات 1401 افشای یک فایل صوتی از او پشت پرده ضدایرانی و تجزیه طلبانه رسانه‌های معاند ایرانی را فاش کرد، دیروز از بی‌بی‌سی اخراج شد!

مشاور وزیر اقتصاد گفت: منظور از کوچک کردن دولت پرداخت حقوق عادلانه است و حقوق اقشار ضعیف‌تر جامعه نیز باید به اندازه‌ای باشد که زندگی آنها اداره شود بنابراین اصلاح ساختار دولت با حقوق کاملاً متفاوت خواهد بود.

کارشناسان مسائل غرب آسیا با واکاوی دلایل تغییر رفتار شاهزاده جوان سعودی، پیامدهای توافق ایران و عربستان را بررسی کردند.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...