حمله به مسجد شیعیان در افغانستان، همچنان سوژه اصلی روزنامه‌های دنیاست.

اینستاگرام دسترسی شبکه پرس تی وی  به حساب کاربری خود در بستر این پلتفرم را قطع کرد.

سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی فقدان ایرج یکه‌زارع کاریکاتوریست پیشکسوت را که ۲۰ مهرماه بر اثر عوارض کرونا درگذشت، تسلیت گفت.

شماره سی و ششم مجله بین الملل مهر با تمرکز بر موضوع انتخابات پارلمانی ۲۰۲۱ عراق منتشر شد.

کتاب «زخم‌های نشمرده» نوشته حسین غفاری شامل خاطرات آزاده جانباز مدافع حرم، حاج جعفر عباس‌نژاد توسط انتشارات سوره مهر منتشر و راهی بازار نشر شد.

آخرین خبر درباره روند مذاکرات برجامی/تبریک ها به تیم کشتی فرنگی/ بازگشایی رسمی سال تحصیلی دانشگاه‌ها و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

اردشیر محصص ـ طراح،‌ تصویرساز و کاریکاتوریست ایرانی ـ است که به واسطه نگرش انتقادی و ریشه های عمیق هویتی قابل شناخت از جهان در طرح هایش، جایگاه قابل توجهی در هنرهای تجسمی کشور ایفا کرده است. علی درخشی ـ کاریکاتوریست ـ ۱۳ ...

مذاکرات برجامی/ بررسی گزارش رئیس سازمان برنامه و بودجه از وضعیت بودجه سال جاری و... از موضوعات و اخبار پربازدید تحریریه سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

کاربران اینستاگرام با ۹٫۶ هزار پست، ۱٫۶ میلیون لایک و ۷۴٫۲ هزار کامنت، موضوع جهاد تبیین را مورد توجه قرار داده‌اند. بیشترین بازدید نیز متعلق به صفحه دفتر Khamenei_ir بوده است.

دسترسی جهانی کاربران به واتس اپ، اینستاگرام و فیس بوک، دچار اختلال شده است.

در پی بروز اختلال در دسترسی به شبکه های اجتماعی خارجی از جمله اینستاگرام و واتس اپ، وزارت ارتباطات این اختلال را دارای منشا خارجی عنوان کرد.

انجمن علمی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه‌های علم‌وصنعت و خوارزمی، دوره آموزش ساخت بات تلگرام با زبان برنامه نویسی پایتون را برگزار می‌کنند.

رسیدگی به دعوای حقوقی خانواده شهدای علمی و هسته‌ای علیه اوباما و ترامپ، پیگیری آخرین وضعیت پرونده قضایی فوت دو خبرنگار محیط زیست و مرگ متهم ردیف اول پرونده شرکت مفتاح خودرو از جمله مهم‌ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته‌ای ...

قیمت حامل های انرژی/ ارسال سوخت از ایران به لبنان/ عضویت ایران در سازمان شانگهای از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

بزرگترین سینمای زنجیره‌ای جهان یعنی "ای‌ام‌سی" اعلام کرده است که قصد دارد علاوه بر بیت کوین، ارزهای رمزنگاری شده دیگری را نیز برای پرداخت بلیط و امتیازات آنلاین قبول کند.

شماره نهم نشریه دانشجویی «تابش» مجله علمی تخصصی انجمن علمی مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه علم و صنعت ایران منتشر شد.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...