سیصد و سی و سومین هفته نامه خط حزب‌الله با عنوان «سفره تحریم و جنایت» منتشر شد.

اتریش پخش شبکه روسی راشاتودی را در این کشور ممنوع کرد. بر اساس این گزارش، مقامات اتریش اعلام کردند که این تصمیم برای جلوگیری از انتشار اخبار دروغ پیرامون اوضاع اوکراین اتخاذ شده است.

یک شخصیت لبنانی ضمن انتقاد از سیاست های کشورهای غربی درقبال اوکراین، اعلام کرد: غربی ها سیاست یک بام و دو هوا را در پیش گرفته اند.

جواد علیزاده کاریکاتوریست شناخته شده‌ای است که تجربه همکاری با بزرگانی چون کامبیز درمبخش را از ۵۰ سال پیش دارد. او در گفت‌وگویی درباره آرزویش در سال جدید چنین می‌گوید: «آرزو می‌کنم سال آینده، سال بهتری باشد. چه از نظر اق ...

بزرگمهر حسین‌پور در آستانه آغاز سال جدید ویدیویی از طراحی چهره سه تن از بزرگان فرهنگ و هنر ایران که در سال ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفتند، منتشر کرد.

سال ۱۴۰۰ با همه تلخی ها و شیرینی هایش گذشت. سالی که پیک های سخت کرونایی را گذراندیم و خیلی هایمان عزیزی را از دست دادیم. امسال اما با توزیع گسترده واکسن کرونا تا حدودی آرامش به مردم مان برگشت و حالا امیدواریم ۱۴۰۱ را با ...

درگذشت هنرمندان برجسته و بزرگ عرصه هنرهای تجسمی همچون ایران درودی و کامبیز درمبخش در سال ۱۴۰۰ از رخدادهای تاثرانگیز این سال بود که متاسفانه اکثر آن‌ها را کرونا رقم زد.

درگذشت بیش از ۳۶ هنرمند و فعال حوزه موسیقی در سال ۱۴۰۰ بازهم همانند سال ۱۳۹۹ یکی از تلخ‌ترین سال‌های مرتبط با فعالیت هنرمندان این عرصه را به‌واسطه کرونا و اتفاقات دیگر رقم زد.

اسامی برندگان نوزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر در بخش‌های گرافیک، کاریکاتور، عکس و فیلم (مسابقه‌ی جوانان زیر ۲۵ سال) مسابقه‌ی عکس‌های موبایلی و ایران ما، دو جایزه دبیر برای فیلم‌سازی یک‌نفره و موزیک ویدئو و نم ...

علت اصلی حملات اخیر به تهران تایمز را باید در عملکرد موفق آن دید. عملکردی که در دوره جدید این روزنامه را به منبعی جهانی تبدیل کرده است.

مذاکرات وین بر سر رفع تحریم ها پس از درخواست روسیه از آمریکا جهت ارائه تضمین هایی به مسکو مبنی بر اینکه تحریم های اعمال شده بر روسیه، در قبال برجام بی اثر باشند، سویه جدیدی به خود گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از دریافت جایزه اول نمایشگاه بین‌المللی کارتون و کاریکاتور سوریه توسط هنرمند نهاوندی احسان چراغی‌ایرانشاهی خبر داد.

یک هنرمند یمنی در قالب کاریکاتور، جنایات ائتلاف مورد حمایت آمریکا علیه ملت بی‌دفاع یمن به ویژه کودکان در سایه سانسور این جنایات از سوی رسانه‌های غربی و تمرکز آنها بر بحران اوکراین را به تصویر کشیده است.

هیات مرکزی  انجمن سینماداران با انتشار متنی از رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس برای ادامه اجرای قانون معافیت مالیاتی سینماگران و هنرمندان تشکر کردند و همچنین اتحادیه تولید کنندگان فیلم و برنامه های تصویری ایران ...

قرار بود که در لایحه اصلاحی بودجه سال 1401 قانون معافیت مالیاتی هنرمندان حذف و برای آن سقف تعیین شود، اما اعتراض هنرمندان موجبِ عقب‌نشینی مجلس شورای اسلامی شد.

نمایندگان مجلس در بررسی های بودجه ای امروز مجلس ابقاء معافیت مالیاتی فعالیت های هنری را ابقاء کردند.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...