منوچهر محمدی می‌گوید: ای کاش نمایندگان محترم مجلس پیش از تصویب حذف معافیت مالیاتی هنرمندان، گزارشی تحقیقاتی از مرکز پژوهش‌های مجلس می‌خواستند تا بدانند رقمی که از مالیات حوزه فرهنگ و هنر در بهترین حالت می‌توان متصور شد چ ...

اتحادیه تولیدکنندگان فیلم و برنامه‌های تصویری ایران، کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری، انجمن صنفی تهیه‌کنندگان سینمای مستند و دیگر اتحادیه‌ها و کانون‌های کارگردانان رسانه‌های دیداری کانون مجریان رسانه‌های دیداری به رئ ...

در ادامه کارزاری که در اعتراض به حذف معافیت مالیاتی هنرمندان به راه افتاده، چند انجمن تخصصی هم با انتشار نامه‌ای به رییس مجلس به این اتفاق واکنش نشان دادند.

آیین اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر جمعه 29 بهمن‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان موسیقی در تالار وحدت برگزار شد.

مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ گفت: نمی‌خواهیم مانع ادامه حیات رسانه‌هایی شویم که کد کارگاهی ندارند اما رسانه‌های فاقد کد، از حمایت‌های قانونی برخوردار نخواهند شد.

تست گریم داود منفرد در نقش شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای بازی در یک سریال تلویزیونی رونمایی شد.

مجید قلی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری تسنیم صبح روز یکشنبه با بشّار جعفری معاون وزیر خارجه سوریه دیدار کرد.

سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر شب گذشته با روی صحنه رفتن هنرمندان در ژانرهای مختلف پیگیری شد.

مهر ادعای دروغین یک کانال تلگرامی مبنی بر استفاده بخش عربی این خبرگزاری از واژه‌ای جعلی برای خلیج فارس را رد و تکذیب کرد.

نمایشگاه مجازی کارتون و کاریکاتور «پایان» با آثاری از جواد علیزاده و نمایشگاه مجازی عکس گروهی با عناوین «روایت انقلاب» و «حضور» همزمان با ایام دهه فجر توسط حوزه هنری دیجیتال برپا شد.

شبکه آمریکایی ای بی سی نیوز در گزارشی به نشر اخبار پیرامون راهپیمایی بزرگ در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت.

اکبری تسلط بر یمن را بیش از عربستان و امارات برای آمریکا و رژیم صهیونیستی مهم دانست و گفت: اکنون یمن از حیث قدرت بازدارندگی قوی‌ترین کشور عربی در جهان است.

بعد از برگزاری انتخابات زودهنگام پارلمانی در عراق در اکتبر ۲۰۲۱ و نتایح حاصل از آن شاهد هستیم که روند تحولات عراق سرعت چشم گیر و بعضا نگران کننده ای پیدا کرده است. در این زمینه می توان به اختلافات موجود بین گروه های سیاس ...

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس گفت: نمایندگان در جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون با معافیت مطبوعات و رسانه‌ها از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده برای انتشار آگهی‌های تبلیغاتی معاف شدند.

در هفته گذشته مهدی محقق ۹۳ ساله شد و رادیو فرهنگ برای وی مراسم نکوداشتی برگزار کرد همچنین به مناسبت ایام دهه فجر ویژه برنامه‌های مناسبتی با محور انقلاب و گفتمان انقلاب برگزار شد.

انجمن صنفی مدیران رسانه، طی بیانیه‌ای، اعتراض خود را به قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده، مبنی بر مشمول‌ مالیات شدن تبلیغات و آگهی‌ها در روزنامه‌ها و نشریات (‌کاغذی و الکترونیکی) ابراز و مراتب را برای بررسی، رسیدگی و اصل ...

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...