کمپین «سانسور حاج قاسم را متوقف کنید»تلاش دارد صدای مردم مبنی بر متوقف کردن اسم و عکس شهید سلیمانی در فضای مجازی را به گوش جهانیان برساند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه هنرمندی که خصوصی ترین صحنه‌های زندگی خود را در فضای مجازی و اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد هنرمند نیست بلکه هنرفروش است و هنرش هیچ نمی‌ارزد، خاطرنشان کرد: بازار هنر بازار کاسبی نیست ...

اینستاگرام با راه اندازی قابلیت اشتراک پولی، برای تولیدکنندگان محتوا راه های بیشتری برای درآمدزایی در این پلتفرم فراهم می کند.

تصویربرداری فیلم بلند «چشم گواه» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد انصاری به پایان رسید.

نشریه اکونومیست با این عنوان که «انگار بایدن برای سقوط، به تخت ریاست جمهوری آمریکا راه یافت»، طرحی از رییس جمهور آمریکا را سوار بر اسبی چوبی منتشر کرد.

مستند سینمایی «۷۲ ساعت» به کارگردانی مصطفی شوقی که روایتی از ۷۲ ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی است، روی آنتن شبکه سه می‌رود.

به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سمینار فکری «مقاومت، هویت و کرامت ماست» شنبه (۲۵ دی‌ماه) در سالن همایش‌های «دارالاسد» لاذقیه برگزار می‌شود.

نادر طالب‌زاده مجری و کارگردان سینما و تلویزیون در پی تشدید بیماری به بخش سی‌سی‌یو منتقل شد.

وحید عزیزی کارشناس امور مالیاتی معتقد است هنر می‌تواند بهترین بستر برای پول‌شویی و فرار مالیاتی افراد متخلف باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مستند قاسم در سینما انقلاب اردبیل اکران می‌شود.

مستند «چشم‌ ایرانی» در جدیدترین قسمت از برنامه «به اضافه مستند» پخش و با حضور حسن قائدی عکاس حاضر در نبرد با داعش نقد و بررسی می‌شود.

شبکه جام جم برنامه های ویژه ای را برای دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی تدارک دیده است.

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس با بیان اینکه اصلاح ساختار یک فرآیند چند بخشی است، گفت: اینکه دولت سهم مالیات‌ها را افزایش و سهم اوراق را کاهش داده، از موارد اصلاح ساختار است اما از طرف دیگر بسیاری از احکام اصلاح ساخت ...

برنامه و نمایشگاه «هزار و یک خط» به مناسبت چهلمین روز در گذشت زنده یاد کامبیز درمبخش روز دوشنبه ۲۹ آذر در خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود.

محمدامین کریم‌پور کارگردان فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» در اولین واکنش به موج انتقادات نسبت به ورودش به‌عنوان یک چهره اینستاگرامی به سینما، تأکید کرد قصد رها کردن فیلمسازی را ندارد.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی "بسته پیشنهادی" اعتقاد دارد برخی از تهیه‌کنندگان افرادی شده‌اند که پول می‌آورند و امروز طرح اولویت نیست بلکه پول اولویت است.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...