سیدنظام‌الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در نمایشگاه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر از آثار منتخب هنرمندان دیدن کرد‌.

نمایشگاه آثار فاخر رشته هنری سوزن‌دوزی ترکمن به همراه نمایش نسخه خطی «خاوران نامه» در مجموعه میراث‌ جهانی کاخ‌ گلستان برپا شده است.

عبدالرضا سهرابی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز جشنواره پانزدهم پیامی را صادر کرد.

علی محمد مؤدب گفت: ایران سرزمین شعر است و هر تفکری بخواهد ماندگار شود، باید شاعران خود را داشته باشد. جشنواره شعر فجر توانسته است چراغ توجه به موضوع شعر را در سرزمین ما روشن نگاه دارد.

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستورکار قرار گرفت.

رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: در عملی مشخص شد پدافند هوایی روسیه یکی از بهترین ها در جهان است.

یک هنرمند خوزستانی بر لزوم فراهم کردن بسترسازی مناسب برای تولید آثار اسلامی و ایرانی تأکید کرد و گفت: باید پاسخ هنر غربی و هنجارشکن را با «هنر انقلابی» داد.

کانال تلگرامی تسنیم اقتصادی جعلی است و هیچ ارتباطی با خبرگزاری تسنیم ندارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات‌ امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی در حکمی، مهدی سالم را به‌عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب کردند.

مادر امام خامنه‌ای از شیوه تربیت فرزند و تأثیر آموختن دین به فرزندان در کنار تشویق به علم‌آموزی می‌گوید.

مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر نماهنگ «مادر» با صدای بهرام پاییز را منتشر کرد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران دارای شرایط برخورداری از قانون مشاغل سخت و زیان‌آور می‌توانند در صورتی که بازنشستگی 20 ساله برای آن‌ها محقق نشده، از دستگاه‌های مربوطه به کمیسیون اصل 90 شکایت کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی، اقدام موهن نشریه کاریکاتور فرانسوی را مصداق توحش فرهنگی دانست.

نمایشگاه عکس «کآرام جانم می‌رود» شامل عکس‌های دیده نشده از مراسم تشییع سپهبد حاج قاسم سلیمانی، در سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه افتتاح شد.

مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: بر اساس قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، 23 درصد حق بیمه را کارفرما و 7 درصد را روزنامه‌نگار یا خبرنگار باید پرداخت کند اما اکثر کارفرمایان رسانه‌ای 23 درصد را نمی‌پردازند و به این دلیل، بازنشستگی ...

شیوه نامه «نظام استاد شاگردی در آموزش هنر» در مقطع کارشناسی رشته نگارگری به صورت اجرای دوره آزمایشی در دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان به تصویب رسید.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...