روز جهانی انیمیشن درحالی فرا رسیده که نام ایران نه تنها از دوران کهن بلکه اکنون هم با تولید آثاری همچون "پسردلفینی" در صدر قرار گرفته، اما برخی از فعالان این عرصه معتقدند نگاه دولتی پاشنه آشیل تثبیت جایگاه پویا ...

مدیر همکاری‌های بین المللی خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفت: مقابله با اخبار جعلی وظیفه شماره یک روزنامه نگاران است.

محمد شجاعیان مدیرعامل مهر گفت: معتقدیم دو ملت سوریه و ایران نیازمند ایجاد امید برمبنای پیشرفت هستند و همانطور که رئیس جمهور تاکید کردند رسالت ما ایجاد امید میان ملت‌های مشترک است.

مجید تفرشی گفت: با مراوداتی که با مدیران ایرنا داشتم متوجه شدم دفاتر ایرنا در لندن تبدیل شده‌اند به خانه‌های متروکه مخروبه و ایرنا الان در عرصه جهانی، یک رسانه درجه هزارم هم نیست.

زیرساخت مدیریتی وزارت فرهنگ در قالب ساختار «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» فرآیند تازه صدور مجوزها در عرصه فرهنگ و هنر است که طی ماه‌های اخیر پیش روی فعالان این عرصه قرار گرفته است.

مجموعه مستند «سوریه پرونده یک بحران» با موضوع تاریخچه بحران در این کشور از شبکه افق مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

مستند «عراق نابودی یک ملت» روایت تلویزیون ملی فرانسه از اقدامات صدام حسین طی 4 دهه حکمرانی او در عراق است.

راهکارهای تجمیع و یکپارچه سازی حمایت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر بستر «هنر کارت» با حضور معاونت‌ها و موسسات زیر مجموعه این وزارتخانه بررسی شد.

در رزمایش پیامبر اعظم(ص) ۱۷ برای اولین بار تصاویر نمای نزدیک پهباد انتحاری شاهد-۱۳۶ و عملکرد آن به نمایش درآمد

سی و نهمین جشنواره فیلم کوتاه از امروز رسماً فعالیت خود را آغاز می‌کند و براساس برنامه‌های تدوین شده گروهی از آثار پذیرفته شده برای مخاطبان به نمایش گذاشته می‌شود.

عضو ناظر مجلس کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: اینستاگرام و واتس‌اپ با دستور دستگاه امنیتی فیلتر شده و مادامی که شرایط امنیتی در کشور حاکم است محدودیت دسترسی ادامه دارد.

دانشجویان برای ثبت‌نام سی‌امین دوره جشنواره دانشجوی نمونه تا ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند.

خبر آزادی زندانیان ایرانی - امریکایی و آزادسازی هفت میلیارد دلار منابع ارزی مسدود شده ایران در کره جنوبی در صدر اخبار خبرگزاری ها قرار گرفت.

وزیر امور خارجه ایران گفت: ما هیچ ارتباطی بین موضوع انسانی زندانیان و بازداشت شدگان با برجام قائل نیستیم. لذا برای تبادل زندانیان به عنوان اقدام انسانی آمادگی داریم.

شبکه‌های تلویزیونی برای روزهای یکشنبه مصادف با رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع)، چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی تدارک دیده است.

در خانه‌ای که بیشتر از دو فرزند حضور دارد، بچه‌ها و والدین از مزایای تربیتی زیادی برخوردار می‌شوند.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...