با پایان مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران تعداد فیلم‌های ثبت‌شده در این دوره اعلام شد.

شماره سی و نهم نشریه «بامداد» ماهنامه کانون شعر و ادب دانشگاه صنتعی شریف منتشر شد.

نشست مشترک بررسی زمینه‌های همکاری بین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پلتفرم هاشور برگزار شد.

شماره سی و دو فصلنامه سیاست متعالیه  ویژه بهار ۱۴۰۰ با صاحب امتیازی انجمن مطالعات سیاسی حوزه و سردبیری نجف لکزایی منتشر شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به آقای یوسفعلی میرشکاک (شاعر و نویسنده) درگذشت فرزند ایشان را تسلیت گفتند.

محسن اسلام‌زاده کارگردان مستند «زندگی میان پرچم‌های جنگی» بیان کرد که در حین ساخت این مستند با داعشی های اروپایی دیدار داشته است.

شماره سی و چهارم مجله بین الملل مهر با پرداختن به موضوع تحولات افغانستان منتشر شد.

مقامات الجزایر تصمیمی مبنی بر لغو مجوز فعالیت شبکه سعودی «العربیه» گرفتند و این شبکه را به «گمراه سازی رسانه‌ای و فریب» متهم کردند.

جواد علیزاده معتقد است انسان می‌خندد تا بتواند غم‌های زندگی‌اش را فراموش کند و اگر عمیق به این موضوع نگاه شود متوجه می‌شویم که شادی سبب می‌شود غم‌های انسان فراموش شوند.

طرح صیانت از فضای مجازی و برجام از موضوعات پرخبر هفتم و هشتم مرداد ماه ۱۴۰۰ بود که جزییات آن در ادامه می آید.

آخرین دیدار کابینه دوازدهم با رهبر انقلاب/ جزییات تحلیف دولت سیزدهم/ دیدارهای قالیباف در سوریه/ بررسی طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

فیلم «دوسولوپین» به کارگردانی جواد عاطفه به بخش اصلی سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سائوپائولو در برزیل راه یافت.

داور سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا گفت: نقالی و به طور کلی هنر کمک می‌کند تا نوجوان بتواند از آن اندوخته ها در حوزه ادبی و هنری که در مدرسه آموخته است، در مراودات زندگی استفاده کند.

کارگردان و دبیر چند ساله جشنواره جهانی فیلم فجر اعتقاد دارد که دولت‌ها به این رویداد به عنوان یک رویداد فرهنگی بین‌المللی مؤثر نگاه کنند.

کارتونیست: سید مسعود شجاعی طباطبایی

ساعد نیک ذات عکاس و مدیر فیلمبرداری سینما در جدیدترین جلسات آموزش مجازی از پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، هنرجویان این گروه سنی را با فیلمبرداری فیلم کوتاه آشنا می‌کند.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...