پس از رای دادگاه عالی آمریکا برای لغو قانون سقط جنین، فیس بوک و اینستاگرام حذف پست هایی را آغاز کرده اند که قرص های سقط جنین را به زنانی ارائه می کند که به آنها دسترسی ندارند.

کنسرت نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری است که این روزها با حضور هنرمندانی شناخته شده، هر شب در مجموعه‌ی سعدآباد روی صحنه می‌رود.

سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد امروزدر سخنانی شهادت خبرنگار الجزیره توسط صهیونیست‌ ها را تایید کرد.

رژیم صهیونیستی همچنان به طرح‌های خود برای از بین بردن آثار اسلامی و مسیحی قدس اشغالی در چارچوب سیاست خطرناک یهودی‌سازی سرزمین فلسطین ادامه می‌دهد و رویکرد خائنانه برخی حکام عرب در عادی‌سازی روابط،سبب جسورتر شدن اشغالگران ...

مهدی فرجی مدیر قدیمی تلویزیون و تهیه‌کننده «نون‌ خ» و «حکم رشد» از فقدان نظام‌نامه‌ای برای ساماندهی دستمزدها در فضای‌ِ نمایشی کشور می‌گوید و خبرهایی هم از ادامه «پایتخت» و بازگشتِ «حمید جبلی» به تلویزیون دارد.

شبکه خبری الجزیره تصاویر گلوله ای را که شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی درپی اصابت آن به شهادت رسید، منتشر نمود.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حکمی آقای سید عباس صالحی را به نمایندگی ولی فقیه در موسسه و روزنامه اطلاعات و مدیر مسئول آن روزنامه منصوب کردند.

روزنامه «تهران تایمز» در شماره امروز خود به بررسی ابعاد جدیدترین گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران پرداخت.

خبرنگار شبکه الجزیره در نشست بررسی ابعاد شهادت شیرین ابوعاقله گفت: او هیچ وقت منتظر نمی‌ماند تماسی از دوحه با او گرفته شود که بگوید شما برای پوشش میدانی به جایی برو؛ همیشه خودش در صحنه بود.

دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی کاریکاتور روز جهانی قدس تصمیم گرفت برای گرامیداشت «شیرین ابوعاقله» و محکوم کردن رژیم نژادپرست اسرائیل، یک موضوع دیگر به موضوعات سومین جشنواره اضافه کند.

نخستین آلبوم مصطفی راغب از خوانندگان شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان روز شنبه سی و یکم خرداد ماه با برگزاری یک نشست خبری در تالار وحدت تهران رونمایی شد.

به بهانه شهادت «شیرین ابو عاقله» توسط نظامیان صهیونیست، لیستی از خبرنگارانی که طی حداقل ۴ دهه اخیر توسط صهیونیست‌ها ترور شده اند، منتشر شد.

به گفته علی رمضانی تاکنون تعداد ۱۹۶ هزار و ۷۹۶ عنوان کتاب در بخش مجازی نمایشگاه کتاب عرضه شده که از این تعداد ۳۳ هزار و ۷۴۰ سفارش به ثبت رسیده است.

شهادت «شیرین ابو عاقله» خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست واکنش های گسترده ای را در محافل داخلی، منطقه ای و بین المللی به دنبال داشت.

خبرگزاری مهر در واکنش به شهادت خبرنگار الجزیره به‌دست تروریست‌های ارتش اسرائیل پیام تسلیتی صادر کرد.

«گروتسک در عکاسی» و «روایت در مجموعه عکس مستند» دو کتاب تازه نشر کتاب پرگار در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شوند.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...