معاونت پژوهشی و هنری فرهنگستان هنر فراخوان نخستین همایش ملی «هنر و توسعه» را منتشر کرد.

آغاز ذخیره سازی بنزین برای ایام نوروز، توجه به مدیریت مصرف سوخت، افزایش ۱۰درصدی مصرف گاز نسبت به هفته گذشته و تکذیب آسیب دیدگی کشتی «اوشنیک» از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته گذشته بود.

درحالی روابط عمومی بانک مرکزی از اتصال سامانه حواله های الکترونیک خبر می دهد که مدیرکل خزانه کشور خبر از قطع سامانه حواله الکترونیک از تاریخ ۶ دی تا ۹ دی ماه داده است.

نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات "اهالی فرهنگ و هنر" با حضور جمعی از هنرمندان حوزه‌های مختلف به میزبانی دادستانی کل کشور برگزار شد.

اسفندیار قره‌باغی خواننده‌ای بود که علاوه بر سرودهای ماندگاری که در موسیقی ایران به جا گذاشت، شاگردان بسیاری را هم برای هنر ایران تربیت کرد.

«وطن من» به آهنگسازی مرحوم پرویز مشکاتیان و خوانندگی مرحوم ایرج بسطامی یکی از آثار ماندگار در حوزه آثار ملی میهنی است که با هنرمندی تعدادی از بهترین‌های موسیقی کشورمان به یادگار مانده است.

رسانه های عربی در روزهای اخیر در کاریکاتورهایی به ناکامی صهیونیست ها در عادی سازی روابط اشاره کرده اند، موضوعی که در جریان برگزاری رقابت های جام جهانی کاملا به چشم آمده است.

سریال «تمام رخ» مجموعه‌ای است که با موضوع تروریسم اقتصادی ساخته شده و قرار است به زودی از شبکه سه سیما روی آنتن برود.

شماره چهاردهم دوره‌ جدید مجله‌ «تجربه» به همراه گفتگوی ویژه با ناصر تقوایی منتشر شد و روی پیشخان آمد.

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم در آیین انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و خبرگزاری تسنیم ، هدف از فعالیت در جزیره کیش را امید آفرینی، جریان سازی سالم و ارائه دستاوردهای نظام به نسل جوان عنوان کرد.

«کهکشان نیستی»، «ایران بین دو انقلاب» و «مغازه خودکشی» عناوینی بودند که در گفتگو با خبرنگاران و کارکنان گروه رسانه‌ای مهر برای معرفی کتاب‌های در دست مطالعه‌شان، بیشترین تکرار را داشتند.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی جزئیاتی درباره مشارکت حوزه علمیه با آموزش و پرورش در "مدرسه‌داری" مطرح کرد.

سومین نشست فعالان سواد رسانه‌ای در ایران، صبح امروز یکشنبه 29 آبان توسط مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

شماره ۲۳۴ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با مقالات و گفتگوهایی با عناوین «جمهوری اسلامی حرم است» و «ایران سوریه نیست» منتشر شد و روی پیشخان آمد.

یک استاد دانشگاه در یادداشتی ضمن ستایش اقدام فراجا در پس گرفتن شکایتش از روزنامه همشهری به تحلیل گفتمان مطلب و ...