امام جمعه ایلام: با همت دولت سیزدهم‌ قفل‌های اقتصادی ‌باز خواهد شد

‌امام جمعه ایلام گفت: با همت دولت و عمل به تدابیر رهبری، قفل‌ها بازشدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

به گزارش ذاکرنیوز، حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار در نماز جمعه این هفته ایلام  در مصلی امام خمینی (ره) ترک برداشتن دیوارهای تحریم را به عنوان موفقیت دیپلماسی دولت سیزدهم عنوان کرد و اظهار داشت: دیپلماسی فعال دولت انقلابی و مردمی سیزدهم موجب شده تا دیوارهای تحریم ترک برداشته و آمریکا در مقابل اراده مردم و دولت ایران سر تسلیم فرود آورده است.

تلاش موفق و دیپلماسی دولت و نگاه مثبت مقام معظم رهبری به مسائل جهانی  به گفته خطیب جمعه ایلام، راز و رمز موفقیت دولت در ارتباط و برقراری روابط با جهان و خاصه کشورهای منطقه بوده که در این ارتباط خاطر‌نشان کرد: با همت دولت و عمل به تدابیر رهبری،  قفل‌ها بازشدنی و کسب موفقیت تضمینی خواهد بود.

 کریمی‌تبار  دنیای امروز را جنگ اراده‌ها عنوان و گفت: هر کشوری که بتواند در این عرصه از مولفه های قدرت خود که همانا استقامت، پشتکار و اتکا به نیرو و توان داخلی است، به بهترین شکل ممکن استفاده کند، موفق تر خواهد بود و ایران بحمدالله از مولفه‌های قدرت برخوردار است و جهان شاهد برتری این مولفه‌ها در جهان است.

خطیب جمعه ایلام یادآور شد: امید به آینده و ایمان از عوامل جنگ اراده‌ها بوده و هر دولت و ملتی که از این دو مولفه برخوردار باشد پیروز میدان است و کشور ایران و مردم آن صبور و امیدوار به آینده روشن بوده و هستند.

تلاش دشمن برای القای ناکارآمدی در میان مردم، سیاه‌نمایی و منفی‌بافی و القای بی‌نتیجه بودن اقدامات  زنگ خطری است که به گفته امام جمعه ایلام نیازمند مقابله و اقدام به جهاد تبیین است.

 امام جمعه ایلام در ادامه رشد صادرات غیرنفتی، ارتقاء قدرت بازدارندگی که در فراتر از مرزها نقش‌آفرین است را از برکات این نظام دانست و گفت: سفر رئیس جمهور‌ به کشورهای آمریکای لاتین ‌دستاوردهای امیدبخش و تحریم‌شکنی را به دنبال خواهد داشت و نمایش توانمندی جمهوری اسلامی در حیاط خلوت آمریکایی‌ها بود.

وی افزود: دیپلماسی فعال ایران اسلامی دستاورد مقاومت ملت ایران در طول 44 سال گذشته در برابر زیاده‌خواهی‌های دنیای استکبار است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار