هنرمند خوزستانی:

پاسخ هنر «هنجارشکن» را باید با «هنر انقلابی» داد

یک هنرمند خوزستانی بر لزوم فراهم کردن بسترسازی مناسب برای تولید آثار اسلامی و ایرانی تأکید کرد و گفت: باید پاسخ هنر غربی و هنجارشکن را با «هنر انقلابی» داد.

به گزارش ذاکرنیوز، مصطفی بوعذار در گفت‌وگو با مهر، با محکوم کردن اقدام نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در هنجارشکنی ارزش‌های اسلامی بیان کرد: استکبار جهانی همواره با استفاده از هنرمندان و تولید آثار هنری در جنگ ترکیبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا کرده است که باید پاسخ کوبنده اصلی را از هنرمندان متعهد کشور دریافت کند.


مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان تأکید کرد: چهره‌های برتر انقلابی که لوح تقدیر و تندیس‌های خود را در برنامه مختلف دریافت می‌کردند در کجای این میدان مبارزه قرار دارند؟


دبیر سوگواره ملی اربعین حسینی با انتقاد از عملکرد نهادهای انقلابی عنوان کرد: برخی هنرمندان که عنوان «انقلابی» را یدک می‌کشند چرا در سکوت کامل به سر می‌برند؟


نویسنده و کارگردان هنرهای نمایشی از مدیرانی که درک صحیحی از این جنگ ترکیبی ندارند، انتقاد کرد و گفت: اغلب مسئولان فرهنگی کشور در انفعال کامل به سر می‌برند و تحلیل درستی از وضعیت امروز جامعه ندارند.


این پژوهشگر فرهنگی افزود: برخی مدیران فرهنگی کشور در نهادهای مختلف گرفتار کارهای روتین و کلیشه‌ای شدند و هیچ خلاقیتی در اجرای برنامه‌ها ندارند که جای تأمل دارد.


مدیر انجمن ادبی خوزخندان ادامه داد: امروزه دشمنان قالب‌های هنری موسیقی، پادکست، نقاشی، کاریکاتور و تئاتر خیابانی و محیطی را برای لجن پراکنی و فریب جوانان ایرانی انتخاب کرده‌اند که باید هوشیار باشیم.


بوعذار تأکید کرد: پاسخ هنر غربی و هنجارشکن را باید با «هنر انقلابی» داد و در این راستا با بسترسازی مناسب باید زمینه تولید آثار تهاجمی و اسلامی در این جنگ ترکیبی از سوی مدیران فرهنگی کشور فراهم شود تا هنرمندان با بصیرت با تمام انرژی به میدان عمل وارد شوند و پاسخی کوبنده به رفتارهای هتاکانه این نشریه بدهند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار