رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.

رئیس سابق سازمان اطلاعات خارجی استونی اعلام کرد که اوکراین توان نفوذ به خطوط دفاعی روسیه را در ضد حملات اخیر خود نداشته است.

در حالی‌که آمریکا 1.3 میلیارد دلار مضاعف برای بازسازی اوکراین اختصاص داده، انگلیس بر پرداخت غرامت روسیه تاکید دارد و رهبران ناتو نیز در نشست ویلنیوس، بسته کمکی چند ساله‌ای برای کی‌یف در نظر می‌گیرند که ارتش این کشور را ب ...

رئیس‌جمهور روسیه از بکارگیری موشک‌های قاره‌پیما در ناوگان نظامی این کشور خبر داد.

وزارت خارجه روسیه امروز در واکنش به رزمایش دفاع هوایی ناتو اعلام کرد: تهدید علیه حاکمیت و تمامیت ارضی مسکو بدون عواقب نخواهد بود.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که پیشرفت میدانی در ضد حملات اوکراین علیه نیروهای روسیه کندتر از حد مطلوب است.

وزیر کشور دولت آلبانی می‌گوید گروهک منافقین توافق ۲۰۱۴ با این کشور را نقض کرده و به همین علت نیروهای پلیس به مقر این گروهک حمله کردند.

وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای با حمایت از ساکنان جولان اشغالی در برابر طرح‌های اشغالگران در این منطقه اعلام کرد که جولان، سوری، عربی و بخش جدایی ناپذیر از خاک جمهوری عربی سوریه است.

وزارت خارجه سوریه با حمایت از ایستادگی ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، جنایات روزافزون این رژیم به ویژه حمله به اردوگاه جنین را محکوم کرد.

یک منبع سوری با اشاره به محورهای نشست آستانه گفت: مسکو به دنبال نزدیکی آنکارا و دمشق است و سوریه در این خصوص شروطی دارد.

دستیار ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی در دیدار نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد با وی با تأکید بر حل و فصل مباحثی همچون موضوع پناهندگان و همکاری جامعه جهانی در راستای توسعه کمک‌های بشردوستانه تاکید نمود.

روسیه اعلام کرد که نشست سران دمشق و آنکارا برای عادی سازی روابط دو کشور پس از تهیه «نقشه راه» در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سه گروه هکری با انتشار یک بیانیه ویدئویی مشترک از قصد خود برای یک حمله سایبری گسترده به بانک‌های اروپایی خبر دادند.

در شهر آستانه، پایتخت قزاقستان، یک مرد، کارمندان بانک را گروگان گرفت و خواستار انتقال تمام دارایی های سازمان به چندین حساب خاص شد.

وزیر خارجه چین در دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت: روابط پکن و واشنگتن در پایین‌ترین سطح از آغاز روابط دیپلماتیک قرار دارد و این به نفع دو کشور نیست.

آژانس حفاظت از مرزهای اتحادیه اروپا (فرانتکس) از افزایش چشمگیر ورودی‌های مهاجران به اتحادیه اروپا از مسیر مرگبار مدیترانه مرکزی خبر داد.