یک اسیرجنگی امدادگر اوکراینی در گفت‌وگوی تفصیلی با رسانه‌های روسی با افشاگری از واقعیت پشت پرده جنگ اذعان کرد که مقامات کی‌یف درباره تلفات جنگ دروغ می‌گویند؛ حجم تلفات بسیار بالا است.

وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.

وزیر دفاع روسیه امروز در دیدار با همتای کوبایی خود گفت: مسکو آماده کمک به کوبا در مواجهه با محاصره تجاری و اقتصادی آمریکا است.

کمیته نظامی وابسته به جنبش انصار الله یمن از عملیات تبادل 64 جسد با ائتلاف سعودی خبر داد.

بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.

منابع عراقی از دومین روز عملیات امنیتی رزمندگان حشد شعبی در استان الانبار خبر دادند.

نماینده دائم ژاپن در سازمان ملل اظهار داشت جامعه جهانی باید با تعامل صبورانه و عملگرایانه طالبان را به تغییر سیاست‌های تحدید‌ی‌شان تشویق کند.

وزارت خارجه هیئت حاکمه افغانستان در واکنش به اظهارات نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در شورای امنیت از جامعه خواست تا اصل عدم مداخله در امور داخلی سایر کشورها را رعایت کند.

پلیس فدرال آلمان از افزایش دو برابری ورودی‌های غیر مجاز مهاجران به این کشور از مرزها در 5 ماه اول سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.

در حالی آمار مجروحان حادثه انفجار و آتش سوزی گسترده در مرکز پاریس افزایش یافته که ۲ نفر در پی وقوع این حادثه مفقود شده اند.

رسانه‌های انگلیسی شامگاه پنجشنبه از تلاش دولت انگلیس و فرانسه در تسریع عضویت اوکراین به ائتلاف نظامی ناتو بدون تشریفات و فرایند قانونی عضویت، خبر دادند.

صدر اعظم آلمان در سخنانی ضمن تاکید بر لزوم الحاق سریع سوئد به ناتو در عین حال عضویت اوکراین در این ائتلاف نظامی تا قبل از پایان جنگ را موضوعی مطرح ندانسته و به جای آن تقویت توان رزمی واقعی این کشور را اولویت دانست.

وزیر اقتصاد آلمان در سخنانی با تاکید بر اینکه مطمئن نیست عرضه گاز این کشور در همه موارد در سال آینده کافی باشد درباره خطر کمبودها هشدار داد.

نماینده روسیه در سازمان ملل با ریاکارانه خواندن موضع غربی‌ها درباره افغانستان گفت کابل بدون اتکا به کمک‌های غرب به دنبال راهی برای توسعه مستقل افغانستان است.

فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه از وجود اطلاعاتی مبنی بر اقدام آمریکا برای تقویت نظامیان خود در سوریه خبر داد.

آمریکا طوری درباره پیوستن سوئد به ناتو با اطمینان حرف می‌زند که گویی هیچ اهمیتی برای مخالفت آنکارا قائل نیست و می‌تواند از اردوغان رضایت بگیرد.

حدود 60 درصد از شهروندان بریتانیایی معتقدند برگزیت تصمیمی اشتباه بوده و نکته مهم سیر صعودیِ این نارضایتی به وی ...