سفیر ایران در روسیه طی مصاحبه‌ای با شبکه روسیه ۲۴ گفت که دو کشور در حال مذاکره برای تأسیس یک شرکت کشتیرانی مشترک هستند.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور «به اندازه کافی بمب خوشه‌ای» دارد و در صورت استفاده از این مهمات علیه مسکو، حق حمله متقابل را برای خود محفوظ می‌داند.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این کشور «به اندازه کافی بمب خوشه‌ای» دارد و در صورت استفاده از این مهمات علیه مسکو، حق حمله متقابل را برای خود محفوظ می‌داند.

وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو اعلام کرد: حمله دشمن در محور دونتسک با موفقیت دفع شد و حدود ۲۷۰ نیروی اوکراینی کشته و زخمی شدند.

مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.

وزیر اقتصاد 5 ماه پس از سفر رئیس جمهور کشورمان به چین، به این کشور سفر کرده و کمیسیون اقتصادی دو کشور پس از 4.5 سال تشکیل شده است. بنابراعلام خاندوزی، توافقات سفر رئیس‌جمهور به پروژه‌های کاملا مشخص تبدیل شد.

استاندار بوشهر نقش بهره‌وری در افزایش استفاده بهینه از منابع و امکانات را مورد اشاره قرار داد و با تاکید بر تدوین برنامه در این حوزه گفت: برنامه افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های اقتصادی استان بوشهر تدوین و ...

خبرگزاری رسمی سوریه صبح امروز از سفر نخست وزیر عراق به دمشق خبر داد.

رئیس جمهور سابق افغانستان و وزیر خارجه آلمان درباره مسائل آموزش دختران در افغانستان و آغاز گفتگوهای بین‌الافغانی بحث و تبادل‌ نظر کردند.

داده‌های اداره آمار فدرال آلمان که روز جمعه منتشر شد، نشان می‌دهد که تولید صنعتی این کشور در ماه مه به طور غیرمنتظره‌ای کاهش یافت و نگرانی درباره رکود طولانی مدت در اقتصاد اول اتحادیه اروپا را افزایش داد.

فلوریان زلر فیلمساز و کارگردان تئاتر با دریافت بالاترین مدال افتخار فرانسه تجلیل ‌شد.

چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.

ریشه اعتراضات خشونت‌بار و پرتکرار در فرانسه به نابرابری سیستماتیک درقبال اقلیت‌های قومی-نژادی و مذهبی برمی‌گردد که سیاه‌پوستان و مسلمانان بیش از دیگران قربانی این تبعیض نهادینه و خاموش‌اند.

رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید به همتای چینی خود در خصوص حجم بالای سرمایه‌گذاری‌های غرب در این کشور  و احتمال خروج آنها هشدار داده است.

کاردار جدید انگلیس برای افغانستان در رشته توئیتی درباره محورهای دیدارهایش با مقامات ارشد طالبان در کابل گزارش داد.

جنت یلن وزیر خزانه داری آمریکا در سفر به چین بر رقابت منصفانه و تعامل نزدیک بین دو کشور تاکید کرد.

حدود 60 درصد از شهروندان بریتانیایی معتقدند برگزیت تصمیمی اشتباه بوده و نکته مهم سیر صعودیِ این نارضایتی به وی ...