اندیشکده «اوکراین برای آینده» اعلام کرد که جمعیت این کشور نسبت به جمعیت آماری سال ۱۹۹۱ اوکراین (همزمان با اعلام استقلال این کشور) حدودا نصف شده است.

سخنگوی اتحادیه اروپا علت انفجار سد کوخوفکا را متوجه روسیه دانست.

گروهی از کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه در رزمایش بین المللی «کومودو- ۲۰۲۳» در سواحل اندونزی شرکت کرده اند.

ترکیه می‌گوید به همکاری با سازمان ملل برای رفع موانع توافق صادرات غلات از بنادر دریای سیاه ادامه می‌دهد.

«در یک شب گرم، ماشینی در بندر اودسا، در جنوب اوکراین متوقف می‌شود. حدود 30 دختر در اطراف آن جمع می‌شوند و در نور خیره کننده چراغ‌های جلوی آن عکس می‌گیرند. شیشه راننده پایین می‌رود و یک دلال زن به داخل خم می‌شود تا در مور ...

وزارت دفاع روسیه از سرنگونی شمار دیگری ازتسلیحات نظامی متعلق به ارتش اوکراین در درگیری‌های تازه خبر داد.

دفتر ریاست جمهوری فنلاند با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فنلاند ۹ دیپلمات سفارت روسیه را اخراج می‌کند.

دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.

وزیر خارجه مجارستان اعلام کرد اروپا با تحریم روسیه، قدرت رقابت خود را در مقابل آمریکا تضعیف کرده است.

گزارش روزنامه واشنگتن پست نشان می‌دهد که آمریکا سه ماه پیش از حمله به نورد استریم از طرح حمله اوکراین به این خط لوله اطلاع داشته است.

رئیس‌جمهور اوکراین امروز تهدید کرد که از روسیه در ارتباط با حادثه انفجار در نیروگاه برق آبی «کاخوفکا» به دادگاه کیفری بین‌المللی در لاهه شکایت می‌کند.

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با رئیس پارک علم و فناوری (sciencia) ونزوئلا دیدار کرد و قرار شد این پارک با همکاری محققان ایرانی تجهیز شود.

یک کارشناس مسائل غرب آسیا و شمال آفریقا با تشریح مزیت های سیاسی، اقتصادی و ژئوپلتیکی ناشی از احیای روابط دیپلماتیک میان تهران و قاهره، از سه عامل امنیت، اقتصاد و سیاست، به عنوان مولفه های تاثیرگذار در مسیر گفتگوهای ایران ...

کوبا به عنوان بخشی از استراتژی ملی واکسیناسیون خود، پنج مورد واکسن تولید کرده که سه مورد از آن‌ها در این کشور و در کشورهای مختلف سراسر جهان ثبت شده است.

بانک یوبی‌اس پیش بینی کرد که فرآیند تصاحب بانک کردیت سوئیس را که در سال جاری میلادی دچار ورشکستگی شد، تا 12 ژوئن تکمیل خواهد کرد و یک بانک غول پیکر سوئیسی با ترازنامه 1.6 تریلیون دلاری ایجاد خواهد کرد.

رئیس دفتر نخست وزیر حکومت افغانستان با رئیس بخش سیاسی یوناما و نماینده بانک جهانی درباره چگونگی کمک‌های این دو نهاد بین‌المللی به کابل گفتگو کرد.