رئیس‌جمهور ترکیه معتقد است شفاف سازی ابعاد انفجار نیروگاه برق آبی کوخوفکا، نیازمند تحقیقات بین‌المللی است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شمار دیگری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را منهدم کرده است.

وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که این کشور برای تضمین امنیت غذایی جهانی با کشورهای آفریقایی همکاری می‌کند.

وزیر خارجه اوکراین و دبیرکل ناتو با هم تلفنی گفتگو کردند و در این گفتگوی تلفنی دبیرکل ناتو بر اهمیت ادامه کمک‌ها به اوکراین تاکید کرد.

یک عنصر گروه تروریستی پ ک ک با اشاره به ارتباط این گروه با آمریکا گفت: برای انتقال از منطقه‌ای به منطقه دیگر در سوریه و عراق از بالگردهای آمریکایی استفاده می‌کردیم.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه‌اندازی خط منظم کانتینری به سوریه اعلام کرد: ماهانه و به صورت منظم، حمل بار به مقصد کشور سوریه صورت می‌گیرد.

یک وب‌سایت آمریکایی از اعمال فشار آمریکا به کشورهای عربی جهت جلوگیری از عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و سوریه، از طریق وضع تحریم‌های جدید ضد این کشور خبر داد.

منابع خبری از دستور الجولانی به تروریست‌های النصره برای حمله قریب الوقوع به مواضع ارتش سوریه در شمال سوریه

جدیدترین کاروان تجهیزات نظامی آمریکا طی ماه میلادی جاری، از طریق عراق وارد پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه شد.

کمپین انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد تصمیم یوتیوب برای متوقف کردن سیاست حذف ادعاهای اشتباه درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ میلادی غیر محتاطانه است و ممکن است به خشونت منجر شود.

نخست وزیر عراق و سفیر عمان در بغداد، توسعه روابط و تقویت مشارکت های اقتصادی را بررسی کردند.

وزیر خارجه روسیه اظهار داشت ایجاد گفتگوی کاری با طالبان به عنوان تنها نیروی سیاسی مسلط در افغانستان، منافع امنیتی و توسعه اقتصادی منطقه را تأمین می‌کند.

بزرگترین واحد تولید آهک خاورمیانه با ظرفیت سالانه 75 هزار تن در شهرستان دشتی استان بوشهر با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور وارد مدار بهره‌برداری شد.

باوجود اینکه دولت شیاع السودانی اخیراً با حکومت اقلیم کردستان بر سر مکانیزم صادرات نفت به توافق جدیدی دست یافته، همه اختلافات میان دو طرف هنوز حل و فصل نشده و به ویژه کمیسیون دارایی مجلس عراق خواستار اعمال نظارت‌های شدید ...

معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برداشت.

به دنبال صدور حکم بازداشت بین‌المللی علیه رئیس بانک مرکزی لبنان شماری از نمایندگان پارلمان اروپا خواستار تحریم وی شدند.