مشاور ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی به همراه هیئتی در دمشق با رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه از سفارت کشورش در ریاض که در حال آماده سازی برای گشایش است، بازدید کرد.

معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان گفت: تردد وسایل نقلیه و محموله‌ها در مسیر ارتباطی جمهوری خودمختار نخجوان و جمهوری آذربایجان تحت کنترل نیروهای مرزبانی روسیه است.

رهبر کره شمالی با اعلام حمایت تمام و کمال و ابراز همبستگی با مردم روسیه، برای آنها و رئیس جمهور این کشور آرزوی سعادت و پیروزی کرد.

کیم جونگ اون رئیس کره شمالی متعهد به گسترش همکاری‌های استراتژیک با روسیه شد.

برخی منابع از هدف قرار گرفتن خودروی حامل نظامیان روسیه در شمال سوریه و کشته شدن دستکم یک نظامی روس خبر دادند.

کمپین بین‌المللی برای نابودی تسلیحات هسته‌ای در گزارش جدید خود از افزایش هزینه‌کرد کشورهای مختلف جهان بر روی توسعه تسلیحات اتمی خبر داد.

با توجه به انهدام برخی تانک‌های مجهز غربی از جمله لئوپاردها توسط روسیه، کی یف از نیاز فوری به تانک‌های مجدد غربی، خودروهای جنگی پیاده نظام و سایر خودروهای زرهی برای جایگزینی با ادوات منهدم شده در میدان نبرد با روسیه صحبت ...

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به اینکه رویکرد مسکو و اسلام آباد در مسائل بین‌المللی بسیار نزدیک است، گفت: روسیه و پاکستان در عرصه مقابله با چالش‌های امنیتی منطقه‌ای، توسعه روابط تجاری دوجانبه و مسائل مربوط به انرژی فعال ...

گزارش موسسه صلح بین‌المللی مطالعات صلح استکهلم حاکی از آن است که قدرت‌های هسته‌ای در بحبوحه تشدید تنش‌های ژئوپولیتیکی، با جدیت در حال نوسازی و توسعه زرادخانه تسلیحاتی خود هستند.

یک رسانه آلمانی با اشاره به سفر اخیر وزیر دفاع آلمان به منطقه آسیا و کشور هند از برنامه‌های برلین برای تسهیل روند صادرات تسلیحات به این منطقه خبر داد.

اعضای پارلمان عربی در نشست خود از امنیت و تمامیت ارضی سوریه حمایت و از بازگشت دمشق به این پارلمان و اتحادیه عرب استقبال کردند.

منابع سوری از خشم مردم از اقدامات تروریست‌های جبهه النصره و برگزاری تظاهرات گسترده علیه آنها در مناطق تحت اشغال این تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.

وزیر امور خارجه کشور سوریه در سفری وارد ریاض پایتخت کشور عربستان شد. این سفر به دعوت رسمی فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان انجام گرفت.

براساس گفته سرپرست فرمانداری خرسون که وابسته به دولت روسیه است، تقریبا ۷ هزار نفر از مناطق سیل زده منطقه خرسون به مناطق امن منتقل شده‌اند.

هشدار ترامپ درباره عواقب ادامه کمک به کی‌یف، عدم توافق اعضای ناتو در خصوص الحاق اوکراین به ائتلاف، مشارکت کانادا در آموزش خلبانان و نظامیان اوکراینی و گزارش وزارت دفاع روسیه از تلفات و خسارات سنگین ارتش اوکراین، از مهمتر ...