بررسی مناسبات مسکو- دهلی‌نو حاکی ازآن است که روابط این دوکشور در یکسال اخیر تقویت شده و طبق گزارش‌ها هند روابط خود را با مسکو مستحکم کرده است.

صدها نفر از شهروندان آلمانی با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از صلح و ضد ناتو علیه برگزاری رزمایش دفاع هوایی ناتو بر فراز کشورشان که از فردا برگزار می‌شود تظاهرات کردند.

روسای جمهور چین و آفریقای جنوبی در گفتگویی تلفنی درباره ابتکار صلح کشورهای آفریقایی برای بحران اوکراین مذاکره کردند.

مالک فست فود زنجیره‌ای "وکوسنو ای توچکا" Vkusno i Tochka که پس از تصمیم مک دونالد برای خروج از بازار روسیه مسئولیت این رستوران‌ها را در اختیار گرفته است، طی اظهاراتی اعلام کرد این شرکت عملکرد بهتری نسبت به مالک ...

ارسال جنگنده اف -۱۶ به اوکراین اگرچه از آخرین تیرهای ترکش غربی‌ها نشان دارد اما از نگاه ناظران به تعمیق چالش لجستیکی و حتی تسری جنگ به خارج از مرزهای این کشور خواهد انجامید.

این روزها غرب به دنبال بازی «توافق‌نمایی» است تا با بی‌ثباتی اقتصادی در ایران به خواسته خود یعنی اتخاذ امتیاز بیشتر در مقابل حفظ بخش عمده‌ای از تحریم‌ها برسد.

صنعا ائتلاف عربی را متهم به تبدیل یمن به مرکز انباشت پسماند سمی هسته‌ای کرد و نسبت به وقوع فاجعه بزرگ زیست محیطی و انسانی در یمن هشدار داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: منافقین جمع آوری اطلاعات و ارائه آن به مجریان داعش را در حمله تروریستی به مجلس بر عهده گرفته بودند.

وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری با همتای سعودی خود گفت همچنان بر منافع اصلی امنیت ملی خود در جلوگیری از احیای تروریسم برخاسته از افغانستان تمرکز می‌کنیم.

گروهک تروریستی داعش اعلام کرد که مسئولیت انفجار دیروز در شمال افغانستان در ولایت بدخشان را برعهده می‌گیرد.

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل اعلام کرد گزارش‌های مبنی بر ممنوعیت کمک سازمان‌های غیردولتی در بخش تحصیل در افغانستان توسط حکومت این کشور را بررسی می‌کند.

دولت انگلیس که می‌خواهد رهبری جهانی نظارت بر فن آوری هوش مصنوعی را بر عهده گیرد، اولین نشست بین المللی در این باره را در پاییز برگزار می‌کند.

وزارت امور خارجه سودان در بیانیه ای نماینده ویژه آلمانی سازمان ملل در این کشور را عنصر نامطلوب خواند.

صدر اعظم آلمان و نخست وزیر ایتالیا در نشستی در رم بر لزوم تشدید قواعد پناهندگی برای مهار مهاجرت و تداوم حمایت‌ها از اوکراین تاکید کردند.

وزیر امور خارجه آلمان در سفر به کلمبیا برای مشارکت نزدیکتر و تقویت همکاری با چهارمین کشور بزرگ آمریکای لاتین تاکید کرد.

مقامات آتش‌نشانی آلمان از وقوع چند انفجار و حریق گسترده در ساختمانی در شهر هامبورگ خبر دادند. هنوز آمار دقیقی از کشته شدگان و مصدومان در دست نیست.